yeepzi Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 jeg har en vinge i plast som jeg skal feste til bagasjelokke som er i metall. skal feste det slikt at det ser ut som det er festa helt i hop og ikke noen skøyter eller noe!! som på bilde!! hvilket overgangsmiddel/binningsmiddel?? stålplast, glassfiber?? Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 jeg har en vinge i plast som jeg skal feste til bagasjelokke som er i metall. skal feste det slikt at det ser ut som det er festa helt i hop og ikke noen skøyter eller noe!! som på bilde!! hvilket overgangsmiddel/binningsmiddel?? stålplast, glassfiber?? vingen blir vel skrudd/limt fast med sikaflex eller noe- også blir overgangen sparklet med vanlig sparkel.. Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg