Tor Steinar Aamodt Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Vi ønsker ett "slagord" til dB Drag Racing, Bass Race og Psychlone... Dette må ha noe med bilstereo og gjøre... Konkurransen varer til vi finner noe kult og forslaget som vinner får en eller annen premie... Helst skal det være på Norsk, men det er ok med Engelske forslag også... Eksempel kan være: Bilstereo og Moro... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 "bilstereo er blitt en sport" Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Når du er lei av the book of face(facebook), bli med på bass race :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 "Vokt dem for subwooferen!" evt. "Beware of the subwoofer!" (Fulgt av et bilde av en sinna subwoofer med hoggtenner og et svært gap, jeg suger til å tegne, men dette er noe a'la det jeg tenker på). Hvis dere ikke bruker den, tror jeg jaggu jeg skal ha den på bilen selv (bare få noen andre til å tegne, som KAN tegne). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 pent.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Når du vokser til, og endelig får pult, da er det bilstereo som blir kult! For en fantastisk poet jeg er:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 "Glad i bilstereo? Sjekk ut db drag/bass race/psychlone!" "Bass som virkelig slår, utstyr som presses til det ytterste, hørselvern, og massevis av morro" "If you'll bring your friends, we'll bring the bass!" "So much bass it hurts" Hehe, var ikke det mest kreative kanskje, men konkurranse er konkurranse! :P Lykke til videre med letingen! Siter 89' E34 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 For å skjele litt til JBLs markedsavdeling: "so much fun it hertz" ;) Evt. må man i tenkeboksen en stund. Man bør nok uansett holde seg til maksimalt fem ord for at det skal sette seg lett og fenge, aller helst mindre. "Smack my bitch up" er jo slang for å "skru opp volumet", men sannsynligvis mer kjent som en Prodigy-frase enn noe annet. "Det er ikke størrelsen som teller, det er slaglengden"? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 "Bass in your face!" Husker ikke hvor jeg har det ifra men;) Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestol9 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 "bilstereo er blitt en sport" haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 hmm.. "when car stereo come's alive" :) eller "dbdrag, når bilstereo blir morsomt" :) eller så kan du jo hente inspirasjon fra ei fil du fikk hos meg for en stund siden Tor.. :P eller.. "dbdragracing... the only place Burping is allowed" :P:afro Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 "Bass in your face!" Husker ikke hvor jeg har det ifra men;) nettopp den slo meg og.. er fra en eller annen dance-låt tror jeg.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Bass deg - Barn leker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 http://www.sloganizer.net/en/ denne siden er jo digg da:P kom tilfeldigvis over den... Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 If it's to loud,you're to old ;) couse no one screams for more treble Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg