Gå til innhold

Vil du ha bilen din i MAX POWER? Les her!

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

OK, her er greia: Jeg har et par karer som onsdag denne uka (16. mai) kjører fra Tromsø med kurs for Oslo. Denne turen skal de bruke noen dager på, og planen er å gjøre noen stopp underveis for å lage kule reportasjer til bladet.

Har du en fet bil eller noe annet du mener kunne passe på trykk i bladet, bor et sted mellom Tromsø og Oslo og har mulighet til å stille for foto mellom 16 og 20 mai, send en mail til espen.skogen@maxpower.no fort som fy - førstemann til mølla, vi har svært begrenset kapasitet på turen nedover men fortsatt plass til et par biler, så de første som sender meg mail og er aktuelle vil bli booket inn for foto.

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Espen;)

Jeg er veldig int i dette...

Bor riktignok et lite stykke unna, men å møte gutta dine et sted er ikke noe problem:=)

Sendte deg en pm med link her om dagen.

Så du har vel sett bilen?

Skal også på treffet deres i fredrikstad den 19.

Har sendt deg mail også;)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer selvfølgelig nye sjanser :)

Formålet med dette er rett og slett å få fylt opp kapasiteten på tur ned fra Tromsø. De befinner seg nok i Nord-Norge mellom 17-18 mai, og nærmer seg midt-Norge 19 mai. Planen er visst en tur innom Drift Battle på Lånke 19 mai hvis de rekker.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått endel mail, dessverre lite fra nord. Har plass til én bil i området Tromsø-Narvik-Bodø, så om noen som holder til der omkring er interessert er det førstemann til mølla med en interessant bil som gjelder.

Dere andre; går gjennom det jeg har fått av mailer og gir dere en melding i morgen, 16 mai!

Espen

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fra Mo i Rana jeg.. Er sikkert flere andre her som er intresert i en plass i max power.. Du kan feks sjekke http://www.ranagatebil.com å se hvordan biler vi har her, å hvordan miljøet er her.

Bra plan! Evt om de ikke rekker det er vi jo heavy tilstede på Sommertreff på ACR i juni så det er mange muligheter da også :)

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var max power innom mo i rana! var ganske bra oppmøte, med tanke på at de bare kom uten at noen visste det.. 15biler tipper jeg. De sa at Mo var den plassen med mest oppmøte ;)

Rå bil dere kjørte! Civic type-r!

1999 Subaru Impreza GT wagon

1999 Mazda 626 (konebiln)

1989 BMW 520i (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje.. stoooor max power streamer i frontruta.. å den var sølvgrå ja.. har bilde av den.. skal legge det ut når jeg har henta kameraet i bilen :)

edit: Slenger ut ett par bilder jeg. Også av Civicen til maxpower..

IMG_3683.jpg

var en del oppmøtte, kom flere etter at jeg tok disse bildene.

IMG_3680.jpg

IMG_3681.jpg

1999 Subaru Impreza GT wagon

1999 Mazda 626 (konebiln)

1989 BMW 520i (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider