marararius Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Bare jeg som er skeptisk til å skrubbe bilen med en leireklump? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Bare jeg som er skeptisk til å skrubbe bilen med en leireklump? :wonder: Jeg var skeptisk, så prøvde jeg...:pray Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Selges dette over disk? I såfall, i hvilke forettninger er det størst mulighet å få kjøpt dette? Har lyst å prøve dette, aldri prøvd før :) Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Bare jeg som er skeptisk til å skrubbe bilen med en leireklump? :wonder: INGEN GRUNN TIL OG VÆRE SKEPTISK..... Bare HUSK smøring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Selges dette over disk? I såfall, i hvilke forettninger er det størst mulighet å få kjøpt dette? Har lyst å prøve dette, aldri prøvd før :) Mange Bilextra butikker som har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 :tannløs: Alright Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg