olehenri Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hei igjen godtfolk ;) Civicen solgt, s13 handlet inn :) Kun bilder fra annonsen foreløpig, akkurat kommet hjem etter å ha henta den :) Litt av hva som er gjort! -Ny turbo: T28bb - s15 turbo -Byttet til ny type oljerør til turbo -Åpent luftfilter: Apexi power intake -3" eksos fra turbo og bak med 3" katalysator -Stor front monter intercooler -Ny bensinpumpe: Walbro 255l/h -Nye kaldere plugger: NGK -Ny førerstol med firepunktseler: Sparco Evo -Turbotrykksmåler og shiftlight montert på dashbord -Bilen er nylakkert -Nytt Gelè batteri som er flyttet til bagasjerom og satt i spesial bygd batterikasse i alu. -Stor stereo: Proson 2x12" -Pioneer spiller med bluetooth handsfree -Ny starter -Fjernet de fleste emblemer -Fjernet orginal spoiler -Sveiset rust -Tectylert -Lakkert div. detaljer i interiøret -Montert vippebrytere i midtkonsoll for styring av lyktne for å få "sleepy eyes" -Ny termostat og vannpumpe -Reg.reim byttet ved 142" -Vinterdekk og sommerdekk er som nye (kjørt en sesong) -16" ATS Scala felger med sommerdekk og orginale 15" med vinterdekk Noen bilder :) Mere kommer vel :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Se her ja! Gratulerer! riktig farge også. Hva er planene fremover? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Dette blir bra, gleder meg til å se hva du gjør ut av denne :) Lykke til og gratulerer med ny bil :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Takk for det! Hittil så hadde jeg s15 mod i hodet, men det blir bare for mye jobb for meg, og kommer til å koste skjorta.. Så jeg tror jeg dropper det.. Blir vel et BN bodykit, nye felger, lykter (såklart :P), så får man se, tar gjerne i mot tips :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Grattis OJ;p må komme og se på denne en dag;) åssen går denne da?:) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hmm.. må jeg ut med kameraet nå?? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hmm.. må jeg ut med kameraet nå?? haha.. best du gjør det.. så vi får noen ordentlige bilder!^^ hvor mye hk er det i den nå ca da? mangler bn kit ja:P hadde gjort seg det:) andre baklykter også?:P dumt spørsmål kanskje... Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hmm, meeeener å ha sett denne før!? Bra du kom deg helskinnet hjem i går, du "sleit" jo litt første prøve tur ;) Men det var vått, så du skal ha for det! Etter å ha sett planene dine, så gleder jeg meg til den blir ferdig! Kjøp de lyktene vi snakka om i går :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hehe, jeg visste jo faen ikke at den slapp så kjapt, han jeg kjøpte den av ble jo nesten religiøs sa han :P hehe Dan: Tjæh, om du gidd det væ ;) Han mente ett sted mellom 215-230 hk, så er den heller ikke chippa nå, han mente steg 2 passer best til det oppsettet som sitter der nå, da kan jeg vel kanskje med større dyser passere 250 hk? Men det er mer enn nok nå syns jeg, den lader 0.95 ca, å knegger værre enn nabohesta her :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 høres da greit ut det:):P hehe.. må lære deg å legge brædt nå da?:P men ska du gjøre noe med det røde stygge på midtkonsollen? var ikke nydelig:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Ligge bredt? Sleik noe guffent a hehe :P Skal lakkes svart. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Ligge bredt? Sleik noe guffent a hehe :P Skal lakkes svart. hehe:P det er bra:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 da man man hatt 200sx'n til hr. henriksen på test! artig kjerre! drar godt! og blir nesten solbrent hver gang man passerer 6000rpm! da kommer shiftlight'n og blender en stakkar til helvette og hjem! hadde litt problemer med å "klatre" inn i bøttesetet. er ikke lett da man har 30kg overvekt som man prøver og klemme nedi gitt :) hehe uansett! har 2 litt ultradårlige bilder av bilen hans nå! var skikkelig jalla lys ute, er et helvette og ta bilder av svart bil i skumringen! men men. what ever Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Ligge bredt? Sleik noe guffent a hehe :P Haha! :P Såg bra ut det her ole! Skal den senkes? :P Hvordan ser et BN-bodykit ut? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Lyd-filer finnes her: http://www.vw-gfx.com/media/henriksen/200sx1.amr og http://www.vw-gfx.com/media/henriksen/200sx2.amr Disse kan nytes i QUICK-TIME med en iskald øl attåt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg