olehenri Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 pffft.. kjørte med prezan forleden. fortsatt sommerdekk og is føre på vei:) det var jo bare gøy det. gikk fært som faen i ALLE retninger. Jeg og espen var på vei til lillehammer i går kveld når vi så snø bildene dine.. men det som stoppa oss er at vi er blakke og lite benz på tanken:) hehe! men fortvil ikke! komer så fort kassa er bytta på prezan: så har den 2 hjul mer som hjelper å dra også den :P I lillehammer er det greit nok, glatt noen steder, men litt utafor er det værre, og fjella der jeg ferdes rundt om :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 småglatte steder mellom moelv og lillehammer på fredag gitt.. fikk erfare det.. var greit med bimmer der muttern bor iallefall. fikk sladdet litt før bilen blei solgt :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 hehe ja, både skolebuss og ambulanse dro av veien ved brøttum i dag leste jeg på gd nett Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Skjer ikke en dritt her om dagen, men sliter med en metallisk knisselyd/skrapelyd konstant når jeg kjører fra rundt begge fremhjulene, men når jeg ligger i myk snø så er det borte, skjønner ikke helt detta.. Har byttet klosser, uten hell, så får prøve å bytte skivene nå å¨se, da disse er slitte uansett.. Frykter hjullagrene, men disse er jo bare noen få mnd gamle :S Går vekk fra s14 skiver som jeg har fremme nå, og har handlet orginale 300zx z32 skiver, grei størrelse på de også :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 På lillehammer, er det nå vinter.. Lar bildene tale for seg.. Bilen var snøfri når jeg parkerte den 03:30 i natt.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 hehe.. god tur til hvor enn du skal henne:) savner snø i krsand jeg. nydelig stil over SXen din mann:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 det der var det sykestesnøfallet på 1-2 dager jeg har opplevd ass, hvertfall 50 cm! Da er det litt vanskelig å håndtere faenskapen :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 det der var det sykestesnøfallet på 1-2 dager jeg har opplevd ass, hvertfall 50 cm! Da er det litt vanskelig å håndtere faenskapen :P hehe da skulle du vært på bjorli i snøfallet, der kom det over 1 meter på ett par dager. Var der for fornøyelse, men da kunne man ikke å finne på å gå utenfor døra! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hehe håpløst dette her :P men, flyttet fra fjellet nå, og ikke så ille å humperundt i byen slik det er nå, blir det for ille, da går jeg :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daywalk3r Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 På lillehammer, er det nå vinter.. Lar bildene tale for seg..Bilen var snøfri når jeg parkerte den 03:30 i natt.. jasså? har du fått på styling alt altså? nydelig lyd og utrolig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 jaja!! eneste minuset med det er at det ikke tåler plussgrader :/ Takk takk :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Takk for det ! :) Usenka og fæl da men :P Joa, riktig lav var den ikke, men med senk som jeg visste du skulle ha så er den jo skamrå. Skikkelig pen bil. Felgene var et klokt valg selv om det krevde en liten operasjon :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 en liten operasjon, som ikke har kommet seg helt ennå .. :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Noen nye "vintermobilbilder" av bilen mens jeg kjeda meg på til vaktbytte på jobb i sta.. :P Privatbil vs. Jobbbil (Leiebil, men bedre enn vaktbilen :P ) Hva er best? :D Digger dessa baklyktene, beste er at de er orginale nissan lykter :D ( i japan men, har man penger, får man dem, drittadyre. Tror jeg ga 500 dollar for kittet omtrent :S) Crappy klipp, men slik høres den ut på tomgang :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 fin lyd. jevn og grei tomgang i forhold til min dritt:S Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg