Gå til innhold

Min 200sx S13

olehenri

Anbefalte innlegg

pffft.. kjørte med prezan forleden. fortsatt sommerdekk og is føre på vei:) det var jo bare gøy det. gikk fært som faen i ALLE retninger.

Jeg og espen var på vei til lillehammer i går kveld når vi så snø bildene dine.. men det som stoppa oss er at vi er blakke og lite benz på tanken:) hehe! men fortvil ikke! komer så fort kassa er bytta på prezan:

så har den 2 hjul mer som hjelper å dra også den :P

I lillehammer er det greit nok, glatt noen steder, men litt utafor er det værre, og fjella der jeg ferdes rundt om :P hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Skjer ikke en dritt her om dagen, men sliter med en metallisk knisselyd/skrapelyd konstant når jeg kjører fra rundt begge fremhjulene, men når jeg ligger i myk snø så er det borte, skjønner ikke helt detta..

Har byttet klosser, uten hell, så får prøve å bytte skivene nå å¨se, da disse er slitte uansett..

Frykter hjullagrene, men disse er jo bare noen få mnd gamle :S

Går vekk fra s14 skiver som jeg har fremme nå, og har handlet orginale 300zx z32 skiver, grei størrelse på de også :)

DSC00915.jpg

DSC00916.jpg

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
det der var det sykestesnøfallet på 1-2 dager jeg har opplevd ass, hvertfall 50 cm!

Da er det litt vanskelig å håndtere faenskapen :P hehe

da skulle du vært på bjorli i snøfallet, der kom det over 1 meter på ett par dager. Var der for fornøyelse, men da kunne man ikke å finne på å gå utenfor døra!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Noen nye "vintermobilbilder" av bilen mens jeg kjeda meg på til vaktbytte på jobb i sta.. :P

DSC01006.jpg

Privatbil vs. Jobbbil (Leiebil, men bedre enn vaktbilen :P )

DSC01007.jpg

Hva er best? :D

Digger dessa baklyktene, beste er at de er orginale nissan lykter :D ( i japan men, har man penger, får man dem, drittadyre. Tror jeg ga 500 dollar for kittet omtrent :S)

DSC01008.jpg

Crappy klipp, men slik høres den ut på tomgang :P

th_MOV01009.jpg

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider