acoupe Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Å sette en bil hos en gjeng med amatører som skal gjøre en sånn jobb som er relativt kritisk om det ikke blir gjort riktig er det vel ingen som vil? hadde ikke gjort det uansett hvilken bil det gjaldt. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Å sette en bil hos en gjeng med amatører som skal gjøre en sånn jobb som er relativt kritisk om det ikke blir gjort riktig er det vel ingen som vil? hadde ikke gjort det uansett hvilken bil det gjaldt. men daså..:P de blir vel "passa på" om de kan det.. men uansett.. de fleste verksteder har vel utstyr til det? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hehe, Vargstad er ett kapittel for seg sjøl, fattern hadde en av Passatene bortpå der engang, ettellerannet med girkassa som de skulle sjekke, da han hentet bilen så fikk han bilen bare i 1 giret, han snakka med han som hadde gjort det og de hadde glemt å sette på igjen noen deler, de fant de igjen i søppelbøtta i verkstedet der, fikk satt på de igjen men alikevel var det noe som ikke fungerte helt der så han kontakta han som hadde gjort det en gang til og dro hjem til han, da ble det fiksa. Kan hende de har blitt bedre men det er vel tryggest å sette bilen sin på ett verksted der folka er ferdig utdanna og ikke er under utdanning. dukenukem Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hvorfor ikke? ikke helt tru på folka der el?:P hehe, Vargstad er ett kapittel for seg sjøl, fattern hadde en av Passatene bortpå der engang, ettellerannet med girkassa som de skulle sjekke, da han hentet bilen så fikk han bilen bare i 1 giret, han snakka med han som hadde gjort det og de hadde glemt å sette på igjen noen deler, de fant de igjen i søppelbøtta i verkstedet der, fikk satt på de igjen men alikevel var det noe som ikke fungerte helt der så han kontakta han som hadde gjort det en gang til og dro hjem til han, da ble det fiksa. Kan hende de har blitt bedre men det er vel tryggest å sette bilen sin på ett verksted der folka er ferdig utdanna og ikke er under utdanning. dukenukem Der har du en av grunnene Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 haha.. da skjønner jeg:P må vær sjukt dårlig oppsyn av læreran da:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 jeg hadde den ene audi coupeen min på mekklinja på vargstad, var vel og merke en kamerat som drev på den så jeg stolte på han. Men når jeg kom tilbake hadde noen idioter skrevet i møkka på bilen, sto ett eller annet på ene bakskjermen på bilen. Mange der har like høy IQ som en mutter. Sorry for off topic ole johnny! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 haha.. da skjønner jeg:P må vær sjukt dårlig oppsyn av læreran da:S tror faktisk det var læreren som henta de delene i søppelbøtta.... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 tror faktisk det var læreren som henta de delene i søppelbøtta.... oii. såpass:s huffda.. det er jo ikke bra.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Nei det går greit, får fler bevis her hvorfor man ikke burde der! Bilen til fatter gikk vel og i revers når han putta den i 1 gir, var en passat så revers var på samme posisjon, men han trykket ikke spaken ned når han satte den i 1, men revers uansett.. mener jeg det var :P -- Starter vel så smått med prosjekt om å bytte hjullager på bilen.. Verksdet vil jeg ikke, men hjullagrene sitter vel grisehardt.. Noen som har noe tips?!? :P Sovnet fra å skaffe dekk i dag, så tar det i morra :P Blir nok bare noen stygg billige nå, så får man kjøpe andre igjen til neste år :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Er vel slik på mange biler at hjulagre må tas ut med presse foran, men bak kan du gjøre det manuelt. Når du først har tatt de ut så skift de ;) Nei det går greit, får fler bevis her hvorfor man ikke burde der! Bilen til fatter gikk vel og i revers når han putta den i 1 gir, var en passat så revers var på samme posisjon, men han trykket ikke spaken ned når han satte den i 1, men revers uansett.. mener jeg det var :P -- Starter vel så smått med prosjekt om å bytte hjullager på bilen.. Verksdet vil jeg ikke, men hjullagrene sitter vel grisehardt.. Noen som har noe tips?!? :P Sovnet fra å skaffe dekk i dag, så tar det i morra :P Blir nok bare noen stygg billige nå, så får man kjøpe andre igjen til neste år :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hjullagre foran og hjullagre bak, ruller det mer nå så får han Rullestol snart...........å herregud, klarte ikke dy meg... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Er vel slik på mange biler at hjulagre må tas ut med presse foran, men bak kan du gjøre det manuelt. Når du først har tatt de ut så skift de ;) skal byttes foran og bak ja, bak sitter vel i navet, eller foran, husker ikke helt hvordan det var :P Men, fikk høre det gikk ann å kjøpe en "avdrager" ??! Noe man hekter innpå, og skrur? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Da har baklyktene kommet fra Hong Kong, dritgrommme :D Henta igjen felga med Regal 225/40/18 dekk, uten strekk faktisk :P Og jeg trenger 4 stk S14 kalippere!!! Torshov sku ha 2000 stk, og nissan 4000 foran og 6000 bak el omvendt :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 vil ikke akkuratt anbefale deg å begynne med avdrager får å ta ut et lager! presse er tingen får en sånn jobb! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Har muligens en som kan hjelpe til , så får se, keen på å få på hjula nå!!! Men, får jeg ikke tak i s14 kalippere, så blir det borrings på mandag el tirsdag, om jeg får av bremseskivene :P Montert 1 lykt nå, ikke tid til den andre i kveld, så det får bare se dumt ut til søndag :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg