Gå til innhold

Min 200sx S13

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på en ting jeg, etter jeg har fått på felgene osv, om jeg skal kjøpe styling, FØR senk.. slik at jeg vet ca hvor mye klaring jeg kan ha her og der, trur tuv godkjente justerbare blir LITT for dyrt..

hmm, koster vel fort 12k det:P

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittet koster 10, pluss en høvding i frakt..

Venter også på flere lykte deler

Nøkkellås

KeyLock.jpg

nedre metallplate

180sxKoukiLowerPanel01.jpg

Har midtplate, men ikke ryggelys, finner ikke kun ryggelysene så måtte kjøpe med ny midtplate, denne er egentlig jævlig tøff, men er litt skada :(

IMG_8129.jpg

IMG_8100.jpg

IMG_8099.jpg

Bremsestyret, felger osv blir nok tatt over helga, håper jeg :) Jeg har arb.uke, men en kompis av meg som er nissan mekaninker skal sjå om han får det til, så blir nok bra! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Jeg synes jeg hørte du sa du ikke hadde noen kyndige venner. Nissan mekanikere er kyndige nok i mine øyne! :p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Jeg synes jeg hørte du sa du ikke hadde noen kyndige venner. Nissan mekanikere er kyndige nok i mine øyne! :p

hehe joda, kjennern ikke så særlig godt, men fikk tips om å spørre han, så han kunne gjøre det sa han :) hvertfall se på den :)

Da har bremseslangene kommet :)

300 spenn i toll for varer for 700 er syyyykt! hehe :P

DSC00050.jpg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider