Gå til innhold

Min 200sx S13

olehenri

Anbefalte innlegg

sleepy eyes det kalles :P

er gjort noe med ett rele som er kobla på 2 brytere, 1 for å låse lyktene, og 1 for å jukke dem hakk for hakk opp, aner ikke hvordan man gjør dette helt, da det var på bilen når jeg kjøpte den, men reg deg på forum.200sx-ogn.org så finner du info der, eller søk på sleey eyes på youtube, så finner du noen filmer der :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått bekreftet av Coilovers har ankommet, Så Smiths henter de ut og sender de nedover på mandag!

Så får man se om man klarer å sette på dette, noe jeg tviler på :P

Rør med flens er på tur fra statene også, så da får jeg satt på Greddy Type RS dumpen jeg har liggende :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23, å betaler 5000 på bilen i gjensidige, på meg selv :)

Delkasko :)

--

Dump montert, men fikk jo selvsagt feil, så jeg får ikke montert den greddy type rs jeg har, så monterte den jalladritten som kom, er litt ubestemt når det gjelder når den skal lage lyd, men sikkert pga at det er en dårlig kopi av etteller annet, :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes fint ut. Da blir det vel realistisk å sette bilen på pappa.

Mamma jobber litt med forsikring, så dette ordner seg kanskje.

Takk for hjelpen =)

Jeg har også kjørt skadefritt og hatt lappen i 5 år, og har 60 eller 70% bonus om jeg husker helt riktig :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo men den gikk det ikke ann å skru på, også der slangen går inn..

men vet dere hva feilen var?

Panseret.. :P vakumslangen gikk i klem, syns det var noe rart når alt funka når panseret var oppe serru hehe, lot den ligge over ic røret, og da var det ikke plass nok så den gikk i klem, så nå er den lagt under og kjerra nyser som bare pokker.. :P Litt væl mye lyd men..

Man lærer når man finner ut at man gjør ting i hast.. :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det når man er forbanna for feil deler og bare hiver det på for å få det :P hehe

Lite klipp her.. For høy lyd når jeg lader over 0,5 syns jeg, men lyden er tøff, men bare for høy og intens syns jeg.. Så, må nok ha på RS`n etterhvert :)

Her lader jeg max ( 0.95)

th_MOV00149.jpg

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik greddy type s og rs uansett om det er replika eller ei lager relativt lik lyd. Jeg hadde nå en replika av rs`n, og den fikk jeg justert helt greit. Skrudde bare mutteren ut litt, og så tok jeg den tappen med gjenger på som mutteren er skrudd ned på å skrudde den ned eller opp etter ønsket lyd.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider