olehenri Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 sleepy eyes det kalles :P er gjort noe med ett rele som er kobla på 2 brytere, 1 for å låse lyktene, og 1 for å jukke dem hakk for hakk opp, aner ikke hvordan man gjør dette helt, da det var på bilen når jeg kjøpte den, men reg deg på forum.200sx-ogn.org så finner du info der, eller søk på sleey eyes på youtube, så finner du noen filmer der :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Da har jeg fått bekreftet av Coilovers har ankommet, Så Smiths henter de ut og sender de nedover på mandag! Så får man se om man klarer å sette på dette, noe jeg tviler på :P Rør med flens er på tur fra statene også, så da får jeg satt på Greddy Type RS dumpen jeg har liggende :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Coilovers blir bra! Slipper den å se ut som en traktor. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 haha, Tosk :D :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Blir tøft dette! Ikke hiv på for mye plastikk da ;P Får håpe det blir s13 på meg og. Har du lyst å si noe om hva du betaler i forsikring å hvor gammel du er? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 jeg er 23, å betaler 5000 på bilen i gjensidige, på meg selv :) Delkasko :) -- Dump montert, men fikk jo selvsagt feil, så jeg får ikke montert den greddy type rs jeg har, så monterte den jalladritten som kom, er litt ubestemt når det gjelder når den skal lage lyd, men sikkert pga at det er en dårlig kopi av etteller annet, :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 har du justert den etter hvor mye lyd du vil ha da? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hørtes fint ut. Da blir det vel realistisk å sette bilen på pappa. Mamma jobber litt med forsikring, så dette ordner seg kanskje. Takk for hjelpen =) Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 har du justert den etter hvor mye lyd du vil ha da? så ingen justeringsmuligheter på den jalla dingsen jeg satt på.. RS`n er det justering på, men jeg får jo ikke montert denne ennå.. :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hørtes fint ut. Da blir det vel realistisk å sette bilen på pappa. Mamma jobber litt med forsikring, så dette ordner seg kanskje. Takk for hjelpen =) Jeg har også kjørt skadefritt og hatt lappen i 5 år, og har 60 eller 70% bonus om jeg husker helt riktig :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 så ingen justeringsmuligheter på den jalla dingsen jeg satt på.. RS`n er det justering på, men jeg får jo ikke montert denne ennå.. :S det er ingen mutter på toppen altså? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 jo men den gikk det ikke ann å skru på, også der slangen går inn.. men vet dere hva feilen var? Panseret.. :P vakumslangen gikk i klem, syns det var noe rart når alt funka når panseret var oppe serru hehe, lot den ligge over ic røret, og da var det ikke plass nok så den gikk i klem, så nå er den lagt under og kjerra nyser som bare pokker.. :P Litt væl mye lyd men.. Man lærer når man finner ut at man gjør ting i hast.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Haha! Det var jo også en morsom forklaring på det problemet! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Slik er det når man er forbanna for feil deler og bare hiver det på for å få det :P hehe Lite klipp her.. For høy lyd når jeg lader over 0,5 syns jeg, men lyden er tøff, men bare for høy og intens syns jeg.. Så, må nok ha på RS`n etterhvert :) Her lader jeg max ( 0.95) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 slik greddy type s og rs uansett om det er replika eller ei lager relativt lik lyd. Jeg hadde nå en replika av rs`n, og den fikk jeg justert helt greit. Skrudde bare mutteren ut litt, og så tok jeg den tappen med gjenger på som mutteren er skrudd ned på å skrudde den ned eller opp etter ønsket lyd. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg