olehenri Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 men den jeg har, er ikke replica av noen av de :P kjøpte bare kit for å få adapteren, men når jeg får feil adapter og dump, så da heiv jeg det bare på. Skal ha justeringsmuligheter, så rs`n skal på Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Synes HKS Ssqv har desidert tøffest lyd! Jeg vet det ikke er min bil, men hiv mannskjiten! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Den HATER jeg! :P Makan til pjusk lyd a gett! :P Denne skal vekk så fort jeg får det jeg trenger til rs`n, jeg måtte bare hive den på! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Plystrelyd er fett det da! Selvom den er pjusk, er den jo hundre ganger bedre noe som høres ut som en eksplosjon. Men det er vel smak og behag. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 hehe, har aldri hatt sans for den hks`n! egentlig ikke dump i det heletatt, før jeg hørte greddy type s og rs. Har alltid digga den tilbakeslags lyden, som jeg hadde før jeg satt på dump, men småskadelig så vil ikke kjøre med det så mye :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Rs'en funker jo forsåvidt den òg, men jeg vet hvilken jeg ville valgt. :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Greddy type R anbefales! Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Ettersom jeg har en RS liggende, så tviler jeg på at jeg kommer til å gidde å kjøpe en annen en, men type R ? Aldri hørt om den jeg..? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Da var coiloverene ankommet, og montert på en kveld, aldri gjort slikt før, så jeg og kompisen som hjalp meg brukte god tid, med en haug av pauser, men ble ferdig til slutt :) Har ikke senket noe spesiellt, bare justert demperene foran og bak likt ca, ikke justert noe stivhet heller, syns det faktisk ble bra som det er nå! Muligens ta den litt lengre ned bak etterhvert, må kjøre litt å se hvordan dette funker, kjørt litt i kveld, stivt og godt :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Et par bedre bilder av bilen etter senk nå! Syns det ble veldig bra, ikke for mye og ikke for lite, men vurderer å ta den ennå litt mer ned, ikke helt sikker ennå, får se :) Stiv å go er den i hvertfall :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Se der ja! Nå satt bilen bedre! Skal du senke den ytterligere etterhvert? Tror det kunne gjort seg med enda mer senk og småvalsa hjulbuer! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Vet ikke, valsing blir hvertfall aldri gjort av meg! Er bra slik det er nå syns jeg, så får se litt.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 synes bare s13 er litt flat over de bakre hjulbuene. BTW: Det var k-sport coiloverne fra bsbildeler du kjøpte? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 hehe, sant nok :) Nei kjøpte de på et tilbud fra smiths motorsport Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Ble penere nå :) Fargen var stilig og! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg