olehenri Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Da kontakter du nippon.no! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Lyst å gratulere meg med bil da, ole? :D Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Spørs hva det da :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 haha.. NIPPON?... for hva da? hjemmeimport? det firmaet er så uvitent atte Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Er nok 200sx s13. Dessverre en 90 modell, men planen er å enten bygge silviafront, eller sette på faceliftfronten. Vil skaffe bilder og prosjekttråd så straks jeg får hentet bilen. Vil si nippon var veldig behjelpelig, og hadde veldig god kundeservice. Har kun gode ord å si om de. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 haha.. NIPPON?... for hva da? hjemmeimport? det firmaet er så uvitent atte Vel, jeg har IKKE NOE NEGATIVT å si om nippon eller tore generelt! Han jeg kjøpte civicen av, han som foretok motorswap, og har bra kontakt med han! Knall fyr! Drit å sleng piss inne her gutt. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Er nok 200sx s13. Dessverre en 89 modell, men planen er å enten bygge silviafront, eller sette på faceliftfronten. Vil skaffe bilder og prosjekttråd så straks jeg får hentet bilen. Vil si nippon var veldig behjelpelig, og hadde veldig god kundeservice. Har kun gode ord å si om de. Knall! Grattis! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Er helt enig! sugekopp, slutt å spre kvalme :) Ja, er i hundre nå! Gleder meg som en tulling til at jeg skal hente bilen! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutN Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Er nok 200sx s13. Dessverre en 89 modell, men planen er å enten bygge silviafront, eller sette på faceliftfronten. Vil skaffe bilder og prosjekttråd så straks jeg får hentet bilen. Vil si nippon var veldig behjelpelig, og hadde veldig god kundeservice. Har kun gode ord å si om de. kjøpte du den til 25k? Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Ikke for å stjele tråden, men nei. Det gjorde jeg ikke. Dere får se når jeg har hentet bilen og begynner arbeid. er mitt første prosjekt dette, så blir veldig moro! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Sleng ut en tråd da vel! Gratulere forresten! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Tråd skal det bli, men blir etter jeg har hentet bilen !:D Takk Ole. Det var du som overbeviste meg om at det er sx man må ha! Men et spørsmål. vet du om den frontfangeren du har, vil passe på min bil? (jeg har den gamle, pignose. ) Hvor stor er felgene dine? Fyller ut ganske godt ser jeg. Er slik jeg og skal ha det! :P Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Tror de skal passe, aner ikke jeg :P hehe har 8,5x18"et35 :) Men 5 bolts, så de får du ikke på din, så lenge du ikke gjør som meg og Flubber å bygger om :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 *EDIT* Ole var før meg! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 stor operasjon å bygge om? Hvilke fordeler har det? Er det firebolts original ja? så 18" passer fint selv med senk? Men da må jeg få tak i noen attentommere da. Hva koster det å legge gummi rundt felgen da? Ser ut som at jeg har en god del spørsmål. Skal ta å lage en tråd i morgen, selv om det er kanskje en hel/halv måned før jeg får bilen. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg