-Rønningen- Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 det er jeg enig i! hadde et bilde av en s13 med sånne skjermer bare at de var i et med bilen! det var skikkelig tøft;) blir det no motor prosjekter på deg eller? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 den er ikke akkurat orginal nå da hehe, men nei, kun steg 2 chip, så ikke noe mer.. Bilen blir ikke førstepri nå fremover så. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 haha, sveise diff er for kebab vogner og svensketraktorer gitt.. aner ikke.. *kremt* svensketraktorer? ;) Passerte deg med lånt bil da jeg var på vei til Rudskogen i sommer. Pen den SX'n din! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Takk for det ! :) Usenka og fæl da men :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Høststemning i Roterud i dag! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er det mye rot i roterud? høhø Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Rote(ru) så rote(je) HAHA :P Bygda er et høl! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Endelig lest gjennom hele tråden din OJ. Må si det var mye her som falt i smak, ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med min enda. Har du noen bilder av de front (non-vipp) lyktene montert på bil? Baklyktene dine like jeg meget godt. Ta kontakt om du vill ha stage2 chip, det skal du få stygg billig (komplett ECU ferdig moddet, så får jeg din originale i innbytte). Kjører med stage2 på min, og den funker knall bra. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimahlsen Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 hvor fikk du tak i baklyktene?:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Endelig lest gjennom hele tråden din OJ. Må si det var mye her som falt i smak, ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med min enda. Har du noen bilder av de front (non-vipp) lyktene montert på bil? Baklyktene dine like jeg meget godt. Ta kontakt om du vill ha stage2 chip, det skal du få stygg billig (komplett ECU ferdig moddet, så får jeg din originale i innbytte). Kjører med stage2 på min, og den funker knall bra. hva slags chip? spec? Trenger en til vinteren.. men spørs pris, akkurat handla leilighet, så litt skralt med cash :P Har ingen bilder her nå ser jeg.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 hvor fikk du tak i baklyktene?:thumb Ebay.. søk etter kouki tailight kit Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Årets første lek på snø er unnagjort, dog med litt forskjellig resultat, men skitskøy læll! Men, FY å dårlig bilen tar seg frem i snø merka jeg, sku hatt ordentlig sperre men, så kneiken opp fra isbana på Losna tror jeg blir hard i vinter! Men men, 3 bilder av hvordan en "sladd" gikk, la bare over rundt ett hjørne og hadde vel 1800rpm på 2 gir og slik gikk det, bra heldigvis men nærme.. Så fant en kompis ut at han sku teste mobilen sin med noen bilder, så slenger ut de og jeg.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Fikk også lyst til å leke i snøen etter at den kom, men dessverre er jeg inneparkert i garasjen jeg står i. Tror også bilen suger litt falskluft nå som den står frakoblet turboen :P Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 ikke noe særlig gøy i snøen uten sperre læll, så like så greit å ha den parkert :P Tar seg jo ikke frem i det hele tatt! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 s13 er et helvete å kjøre på vinterføre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg