Gå til innhold

Min 200sx S13

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Endelig lest gjennom hele tråden din OJ.

Må si det var mye her som falt i smak, ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med min enda.

Har du noen bilder av de front (non-vipp) lyktene montert på bil? Baklyktene dine like jeg meget godt.

Ta kontakt om du vill ha stage2 chip, det skal du få stygg billig (komplett ECU ferdig moddet, så får jeg din originale i innbytte). Kjører med stage2 på min, og den funker knall bra.

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig lest gjennom hele tråden din OJ.

Må si det var mye her som falt i smak, ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med min enda.

Har du noen bilder av de front (non-vipp) lyktene montert på bil? Baklyktene dine like jeg meget godt.

Ta kontakt om du vill ha stage2 chip, det skal du få stygg billig (komplett ECU ferdig moddet, så får jeg din originale i innbytte). Kjører med stage2 på min, og den funker knall bra.

hva slags chip? spec?

Trenger en til vinteren.. men spørs pris, akkurat handla leilighet, så litt skralt med cash :P

Har ingen bilder her nå ser jeg..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første lek på snø er unnagjort, dog med litt forskjellig resultat, men skitskøy læll!

Men, FY å dårlig bilen tar seg frem i snø merka jeg, sku hatt ordentlig sperre men, så kneiken opp fra isbana på Losna tror jeg blir hard i vinter!

Men men, 3 bilder av hvordan en "sladd" gikk, la bare over rundt ett hjørne og hadde vel 1800rpm på 2 gir og slik gikk det, bra heldigvis men nærme..

DSC01268.jpg

DSC01267.jpg

DSC01266.jpg

Så fant en kompis ut at han sku teste mobilen sin med noen bilder, så slenger ut de og jeg..

DSC01270.jpg

DSC01273.jpg

DSC01274.jpg

DSC01276.jpg

DSC01277.jpg

DSC01278.jpg

DSC01280.jpg

DSC01295.jpg

DSC01296.jpg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar