olehenri Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 nei sier du det :P så godt jeg flytter SENTRALT om noen dager, så slepper jeg å kjøre noe særlig :P Muligens jeg dropper losna i vinter også, tviler på jeg kommer meg derifra igjen :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebSol Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 se der ja, der kom det vist noen bilder som så kjente ut:P haha det finnes jo biler til å dra deg oppigjen fra der da ole;) hehe kan bli spennende i vinter nå ja..;) Siter Mercedes Benz 190E 2.0 '89 x Golf II sport `88(rust sier du) x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 blir nok lite kjøring tenker jeg Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Jeg ble å litt overrasket over hvor usansynlig dårlig bilen tar seg frem. Kjørte inn rett utenfor inngangsdøra hjemme, som vanlig. Det er liten bakke, som jeg da må rygge opp, noe som viste seg å være helt umulig, så nå blir den vell stående der til det tiner ute..hehe Skal sies at jeg har vinterdekk laget for det tyske markedet. Men uansett, jeg synes det var drit gøy, realtivt lett og kontrollere rompa på disse. Noe som var litt ekkelt og uvant var at rompa er så "leken" i 80+ på motorveien i 4-5.gir, å dette tror jeg nok blir enda værre i med 2way diff... Man må definnitvt være ganske mye mer "våken" når man kjører rwd, men så er det litt mer gøy og da :D Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 hehe har merka slikt selv, så fort turboen starter å lade litt, så "weheeey, kom deg inn igjen" Hive nedi mætti sandsekker om jeg finner, og bare bruke den NÅR jeg må :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Bare jeg som ikke syns bilen er så innmari ille på snø? Vist er den leken, men jeg komm meg opp avkjøringen hjemme (type bratt) på sommerdekk når det lå snø på marka. Største "problemet" var at hver gang jeg slapp ut clutchen (sinterlamell) så kom rompa dansende, det omså jeg girte opp eller ned :) Tror at det kunne vært en spennende vinter vist jeg måtte ha kjørt rundt med den, men har en kompis som greide seg i Tromsø med en S13. Og den byen har jo kun oppoverbakker uansett hvordan vei du kjører! Mange nokk kilo i bagasjen så går det vel like fint som en hvordan som helst bakhjulstrekker.. men spærre er vel kanskje en fordel :) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 sett lillehammer el? hele byen er en forbanna skråning :P Men, trenger ikke å bruke den særlig i vinter læll nå som jeg flytter midt i byen snart, par min å gå til sentrum, 5 min å gå til jobb, så da går det fint ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 wtf!?!? er det snø i lillehammer?!!?!?!!?!?!!!!!!!! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 s13 er et helvete å kjøre på vinterføre tull. det er fordi du er redd for gasspedalen det:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 tull. det er fordi du er redd for gasspedalen det:) haha, faen, rota deg inn her og nå a :P Rører man gassen, hvertfall på min, så slepper den på 1500-2000rpm nesten uansett gir :S Håpløst! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 wtf!?!? er det snø i lillehammer?!!?!?!!?!?!!!!!!!! nja, sånn delvis litt i utkanten her og der :) Ikke i selve sentrum er det så mye Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Bare jeg som ikke syns bilen er så innmari ille på snø? Vist er den leken, men jeg komm meg opp avkjøringen hjemme (type bratt) på sommerdekk når det lå snø på marka. Største "problemet" var at hver gang jeg slapp ut clutchen (sinterlamell) så kom rompa dansende, det omså jeg girte opp eller ned :) Tror at det kunne vært en spennende vinter vist jeg måtte ha kjørt rundt med den, men har en kompis som greide seg i Tromsø med en S13. Og den byen har jo kun oppoverbakker uansett hvordan vei du kjører! Mange nokk kilo i bagasjen så går det vel like fint som en hvordan som helst bakhjulstrekker.. men spærre er vel kanskje en fordel :) Er veldig enig med deg egentlig, jeg mente egentlig mer generelt bakhjulstrekkere, siden jeg ikke har eid det før. Det att rompa kommer hele tiden er egentlig ikke et problem, bare en vanesak. Dessuten er det veldig gøy, men jeg ser for meg at det kunne blitt litt slitsomt å kjørt Trondheim-Bardufoss med denne i Jula, man må være litt mer konsentrert hele tiden. Hadde jeg hatt pigg dekk, isteden for gammle tyske vinterdekk hadde det hvertfall ikke vært noe problem å kommet seg frem. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 tull. det er fordi du er redd for gasspedalen det:) Hehe, trenger bare å stirre stygt på pedalen så kommer rompa dansende..Tror det var ekstremt dårlige dekk på den jeg prøvde..Er så vidt man kom seg av gårde når man skulle starte å kjøre i 5 cm snø.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 slik min er det :P Tror dekka mine er rimelig gamle, greit mønster men.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 pffft.. kjørte med prezan forleden. fortsatt sommerdekk og is føre på vei:) det var jo bare gøy det. gikk fært som faen i ALLE retninger. Jeg og espen var på vei til lillehammer i går kveld når vi så snø bildene dine.. men det som stoppa oss er at vi er blakke og lite benz på tanken:) hehe! men fortvil ikke! komer så fort kassa er bytta på prezan: Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg