olehenri Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hehe takket være billig forsikring har jeg råd til leilighet og bilen :) Nei har blitt lite spilling i det siste, kjøpt meg ps3 også serru, så blitt mest der. Må prøve igjen snart føler jeg :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 :D PS3 her oxo, blitt litt GT5P , men savner muligheten til å lage egne rom og invitere venner... Men kommer nok snart i en update. :) Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 det håper jeg virkelig!! Er så møkka lei av alle de som skal bumpe borti en for å komme seg først.. Du får adde meg der og, GT der er: Kazaii Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 jupp, adder når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Da kommer det til å bli bestill pittelitt igjen når jeg får cash snart! :) - Klarglass til frontlyktene med prosjektor - Orginal spredere ( som kun er på canadiske 200sx`er så vidt jeg vet ) - Kanskje ett nytt ratt - H4 xenon kit - xenon kit til sprederene, aner ikke pæretypen ennå :P Og bilen er btw ikke helt kjørbar om dagen, gåene hjullager foran gitt, kan rikke hjulet/bremsene osv inn og ut som fy når jeg hever bilen og en som sa på den sa det måtte være lagrene foran, også det som lager den låten i bilen.. Har ilagt meg selv kjøreforbud på den til det er fiksa, men kommer til å bruke den til GD reportasjen i morra, så folk som kommer dit, bare overse lydene fra hjula når jeg kommer ;P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutN Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 ossen ratt er det du har planer om da? Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 hva enn jeg finner.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutN Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Momo v6 er fint eller momo milenium Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 gidd ikke ut med fler 1000 for ett ratt igjen. bytter om igjen ved godkjenning læll, så gidd ikke å betale i dyre dommer for tuv tror jeg Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 ossen ratt er det du har planer om da? Ett slikt ratt du styrer bilen med........ klarte ikke dy meg....sorry.... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Skjer veldig veldig veldig lite med bilen om dagen... Venter på hjullager, som sikkert ikke er riktige :P Så må få huka tak i ett verksted rimelig fort for å få bytta de. Mulig litt anna stasj som org.spredere, xenon, prosjektorglass til hovedlyktene kommer snart, kanskje nytt ratt, steg 2 chip,.. Noe tips!? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Noe tips!? Breddere? :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 diskutert før, og NEEEI! :P :P Skal ikke ha noe som ser ut som det er popnagla på bilen, ikke er de pene en gang ;P Også lite vits med felga jeg har ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 diskutert før, og NEEEI! :P :P Skal ikke ha noe som ser ut som det er popnagla på bilen, ikke er de pene en gang ;P Også lite vits med felga jeg har ;) Aha..beklager. Lenge siden jeg leste gjennom hele tråden din :) Ååååjoda, pent er det! ;) Felger kan selges/byttes/kjøpes, så det er ikkeno problem, hehe. Fin den bilen din. Clean look. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 hehe nei pent er det ikke ;P Ooog jeg har felga jeg ville ha på bilen som gir rett look for meg, såå nei :P :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg