Gå til innhold

Min 200sx S13

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva var det jeg sa, hva var det jeg sa ifjor da du kjøpte den bilen, om ett år begynner du å prate på å selge den igjen og hva er det som skjer? du kan ikke være helt god gutt...

:redbite

Folk har forskjellige interesser og lyster vettu.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
det har ingenting med interesser og gjøre, er ikke bra å skifte bil hvert år.........men er du som skal betale det der.....kos deg med gjelda.... hehe

Virker nesten som noen er litt sjalu?

Flotte bilder av bilen din! Vet ikke km.stand, men om den er lav, så er det ingen problem å få 120 for den!

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den gamle fronten liker jeg ikke, går ann på enkelte biler som feks niberlin sin, men jeg ville ikke hatt den selv, derfor jeg kjøpte faceliften.

Niberlin: han er bror min :P Alltid slik når jeg er lysten på noe nytt, får alltid høre det samme av hele familien :P

Kmstand er forøvrig 161 000.. litt mye men.

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men da har du jo lov å kommentere ;)

Skjønner godt at mange ikke har samme interesse. Men så lenge jeg ikke legger meg opp i hva de bruker pengene på, så har de ingen rett i å legge seg opp i hva jeg bruker pengene mine på.

Kjenner forresten til samme kommentarer fra min familie, men de har snart gitt opp :P

Kunne godt tenkt meg både faceliftfronten og silviafronten, men orker ikke å bygge om når jeg sikkert skal selge bilen.

Synes alle originale frontene er like fin. Var veldig imot den fronten jeg har helt til jeg fikk bilen, da ombestemte jeg meg fort. Er ganske fornøyd nå når jeg har fått FMIC og modifisert den litt.

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg både faceliftfronten og silviafronten, men orker ikke å bygge om når jeg sikkert skal selge bilen.

Synes alle originale frontene er like fin. Var veldig imot den fronten jeg har helt til jeg fikk bilen, da ombestemte jeg meg fort. Er ganske fornøyd nå når jeg har fått FMIC og modifisert den litt.

Jepp, Pignose fronten trenger FMIC og litt mod, som du har fått til! :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Skjer fortsatt ikke en DAMN shit her! :S

Venter fortsatt på at leverandøren skal få fingern ut av ett visst sted å få sendt meg nye bakdempere!

Rart folk skal være så treige når det gjelder garanti?? :P

Forbrukerrådet neste tror jeg, får jo faen meg knapt brukt bilen pga dissa folka

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider