olehenri Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 oh snap :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Volk felger er absolutt et bra valg, men hvis du vil skille deg ut fra mengden så burde du vel velge noe annet. Tenkt noe på hva slags kit du skal ha? Ta en titt på TG1 på 200sx OGN forumet sin bil. Det kitet han har synes jeg er et av de penseste kitene til s13. legger en link ved jeg. 200sx OGN :: Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 hehe ja er frakke, men tror jeg heller mere på de Ultralite felgene, eller de på det andre modda bildet her :) Holy HELL for et kit, merke?!? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 J-blood ja.. hmm.. Pokker :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Noe gæernt med J-blood som jeg ikke vet om? Er det prisen? Ligger jo ikke noe særlig høyere i pris enn mange andre kit da. MagicStyling.comLink til kit forresten. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 nei nei nei hehe :P Sa bare pokker fordi da blir jeg mer usikker med planene her :P Kittet var dritrått! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Fant ett bilde med Atec-II montert på en bil, så har vel nesten bestemt meg nå :) ImageShack - Hosting :: asfasf2ia8.jpg Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Blir bra med de felgene der da ;) Men synes du skal gå for det kittet du først hadde sett deg ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Atec-II felgene er dritfete! skal du ha noe farge på dem? Gull eller noe sånt? Sammen med J-blood kit så blir det knall vettu! :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 hehe Takk for det! , er ikke akkurat orginal min heller ;) Men, skal ikke gjøre noe spes med den, så du tar meg nok lett om det blir no grom saker :P Blir muligens bare steg2 chip her, kanskje jeg bikker 250 hk :) ok! hehe.. nye mods hos meg pluss de som ligger i garasjen min og bare venter på å bli satt på er: Gtir Hybrid turbo 444c dyser Z32 Lmm Horham Stage 3 Chip 3" Eksos fra turbo Vanquish Bodykit Short Shift Sikkert noe jeg har glemt også:P hehe Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 hehe du tar`n helt ut i forhold til meg hvertfall :) Jeg gidder ikke noe spes motormessig tror jeg, mulig kun chip og dyser :) J-Blood kit tror jeg det blir, men med samme bakfanger som deg tenker jeg, sett på den lenge :P Felger og senk blir første pri, er som å kjøre en båt nå :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Skal vi si at bilen blir ca sånn her når den er ferdig? Pluss toning av rutene da Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Skal vi si at bilen blir ca sånn her når den er ferdig? Pluss toning av rutene da ganske tro kopi av TG1 sin fra 200sx forumet? hehe! kjørte forbi deg to ganger idag! så du sto på mobil også så jeg du sto på statoil s torget litt seinere! fryktelig høy 200n din! er ganske høy min å men ser nesten ut som om din er høyere! felger og senk er en viktig ting ja! hehe Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 ganske tro kopi av TG1 sin fra 200sx forumet? hehe! kjørte forbi deg to ganger idag! så du sto på mobil også så jeg du sto på statoil s torget litt seinere! fryktelig høy 200n din! er ganske høy min å men ser nesten ut som om din er høyere! felger og senk er en viktig ting ja! hehe hehe er vel hans som er modda med farge og felger :P Er ikke heeeelt sikker på kittet ennå, vurderer også sterkt BN kittet på Magicstyling :P HØY ja? No så fryktelig og det! Slik er det når den er orginal :P :P Venter på tilbud fra brakes om ultralite felgene og boltombyggings greia, så da blir det bra :) Om, 8,5x18" går på bilen da.. Senk kommer etter felgene kommer, blir vel hvertfall høydejusterbart, mulig med stivhet og.. får se :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Du har kul bil! Artig med litt styling muligheter. Blir bra med nye felger og senk. Kjøp forskjellig frontfanger, skjørt, bakfanger, så får du en bil som skiller seg ut fra de andre. Ser deg støtt og stadig ute og råner jeg :) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg