Gå til innhold

Hvordan er kjørbarheten med sveisa sperr?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sveisa sperre egner seg kun til vinterbruk egentlig. Da er det minst slitasje på både dekk å resten. Hadde sveisa på min i vinter. Gikk greit det, men med engang snøen forsvant, merka jeg fort at jeg hadde sveisa sperre..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke no problem å kjøre med sveisa....:thumb

Gjorde det i 2 år på en Mazda 818 Coupe/RX3

 

 

 

Er dere redde for slitasjen på understellet??

 

Da har vel ingen av dere vurdert å rive av "gørrstive " foringene,kløpte senkesett og bjønnstive dempere å bygge om til orginal?

 

Sliter "litt" på bilen det å...:flushit:

 

Men er vel slik.... budskjett bil ... ok med Esab diff...

 

Penger nok? Kjøpe de delene en trenger....:afro

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, nei - gammel dårlig spøk. Jeg kunne ikke dy meg... ;)

 

Knall bra :)

 

 

Som vanlig er det utrolig mange dumme svar her, farlig å kjøre med sperre, holder ikke osv. Bla bla..

 

jeg har sveiset sperre på hverdagsbilen, og jeg jobber et stykke unna så jeg kjører litt over 6,6 mil bare tur -retur jobben, ikke det minste problem med sveisa sperre, har også hatt dette nå i snart 1 år og hadde det lenge på den forrige bilen min også... Vil også legge til at både mamma og pappa låner bilen noen ganger også, ikke akkurat så dramatisk. Så vet dere ikke hva dere snakker om eller ikke har erfaring om dette, så kan dere tie stille.

 

MEN, kjøp truetrack isteden. mye mer "ordentlig" og ikke vits å gå for en billig løsning når du alt har brukt litt penger på bilen fra før :)

 

mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører med sveisa sperre men syntes ikke noe om det. men ble sånn når diffen min rasa. bare sveisan "imidlertidig" Går jo fint og kjøre vanlig med og herje men når man ska kjøre ordentlig fort på litt svingete veier så syntes jeg det er leit. bilen "har mindre lyst til og svinge" syntes jeg.

volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår