dnelrE Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hei. Skal ha Opelen min til eu-kontroll nå, og ettersom den har en del styling/senk etc, og jeg ikke fikk et eneste godkjenningspapir eller kvittering fra forrige eier, så er jeg ute etter et verksted som er litt mer "forgiving" enn f.eks et merkeverksted. Noen som veit hva man absolutt MÅ ha papirer på, og hva man vanligvis klarer seg uten? Kan jo nevne: Sorte blinkere foran, lumma frontfanger og sideskjørt, enten rieger eller lumma bakfanger (har ikke fått løfta bilen og sett bak innunder enda), lav spoiler på rompa, 40/40 senk nå, forrige eier hadde visst kjørt med 50/50 på den. røde koni foran, gule koni bak, uvisst hva slags fjører det sitter på den, green cotton luftfilter (ganske stort), ingen katalysator, effektpotte, hella "lexus"lykter bak - type sorte - halvveis sota. Hjula fant jeg ut at var innenfor 10% av dimensjonen på de orginale, så da skulle vel i hvertfall det gå fint.. Står ikke et kvekk om dette i vognkortet.. :oohh Hadde ei svær tekst-fil her med alt jeg klarte å finne av produsent/modellnummer og lignende på nesten alt av ettermontert utstyr, men den forsvant selvfølgelig i en fordømt formatering.. så jeg setter pris på om noen av dere kloke hoder kan hjelpe meg litt på vei, både når det kommer til kjennskap til "snillere" verksteder, og hva jeg bør fokusere på av godkjenningspapirer. Takk! - Erlend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.