Phlips Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Heisann.. Er det noen som har peiling på åssen jeg får ut instrument panelet i en 97 turbo quattro? jeg må knerte airbag pæra mi:P hehe.. EU-kontroll:P Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hehe.. ok.. danke;-D da prøver jeg på det:P har ikke vært ute å sett no på det jeg.. bare spurte her først:P heh.. Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Nå husker jeg ikke om det er nødvendig å ta av rattet på disse, men blir utrolig mye enklere med det borte hvertfall. Husker jeg sleit med det enten på 90'en eller A4'en. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siimen Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 rattet må ikke av, men koble fra jordinga på batteriet før du kobler fra instrumentpanelet så du ikke knerter instrumentene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Siimen skrev: rattet må ikke av, men koble fra jordinga på batteriet før du kobler fra instrumentpanelet så du ikke knerter instrumentene. hehe.. ok.. greit du sa, for det hadde jeg aldri huska:P hehe.. danke;D Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Siimen skrev: rattet må ikke av, men koble fra jordinga på batteriet før du kobler fra instrumentpanelet så du ikke knerter instrumentene. Kanskje derfor lysene i instrumentet mitt blinker og slukker og står i ? :p Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siimen Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 TeeBone skrev: Kanskje derfor lysene i instrumentet mitt blinker og slukker og står i ? :p det er mye mulig.. ganske følsomme disse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 haha.. det var jo evig lett.. gikk på 5 min:P sånn, ingen feil på eu kontroll! :P hehe.. ^^ Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Phlips skrev: haha.. det var jo evig lett.. gikk på 5 min:P sånn, ingen feil på eu kontroll! :P hehe.. ^^ Ikke verst. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partymi Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 airbag lampa mi lyser oxo, mn fikk ett tips om å prøve å smøre opp kontaktene under førersete.. så ska teste d når æ får tid.. har hadd diagnose på den, så fikk jo vite da at d va følern på side airbagen som feilkoden kom på.. :vampire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 partymi skrev: airbag lampa mi lyser oxo, mn fikk ett tips om å prøve å smøre opp kontaktene under førersete.. så ska teste d når æ får tid..har hadd diagnose på den, så fikk jo vite da at d va følern på side airbagen som feilkoden kom på.. :vampire: ta ok klem de små tengene forsiktig sammme også, dette er ett typisk problem på vw og audi, har hatt, ja vet ikke hvor mange inne på jobben.. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 partymi skrev: airbag lampa mi lyser oxo, mn fikk ett tips om å prøve å smøre opp kontaktene under førersete.. så ska teste d når æ får tid..har hadd diagnose på den, så fikk jo vite da at d va følern på side airbagen som feilkoden kom på.. :vampire: På A4'en her var det pga byttet til sportssete uten airbag. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg