biohazard Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Noen som veit om noen justerbare panhardstag til 940? LINKER Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 http://www.ipdusa.com/Volvo-940960/Suspension-&-Steering/Adjustable-Panhard-Rod/p-136-472-169/ Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 står at de er for 91 til 95.. Hva er forskjellen på 96? non-irs betyr? Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 står at de er for 91 til 95.. Hva er forskjellen på 96? non-irs betyr? Independent rear suspension tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Noen som veit omtrent hvor mye som skal tas av for å sentrere akselen. Bilen er senket 40/40 med lesjöfors fjører fra pedersens-racing.no. Det skal jo bli likt på bilene med samme senking. Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Ta av staget, sjekk at akselen står i senter, ta ett mål og kapp til rett lengde... Den kan skille litt på bilene så må nesten ta mål... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Hvorfor ikke bare lage seg justeringsmulighet på det orginale? Det er jo meget enkelt.. Hvis en har tilgang på en dreiebenk og ett sveiseapperat... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 http://www.websitefolder.net/lysakerbil//art-8.asp?id=15&iPageID=12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Kjempeenkelt å få til.. sparer masse penger i tilegg... Justeringa kan en jo og lage med links og rex gjenger så en kan justere uten å løsne noe foringsbolt.. kan ha justeringa litt utenfor foringa så slipper en å brenne den når en sveiser.. Men har en litt peiling på maskinering og sveising så lager en seg dette for ett par timers innsats.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ja, men hvis en skal ha superflex foringer til vidunderet så koster staga typ 300-400kr mere (til 240 vel å merke) enn bare foringene. Og staga er ferdige med superflex foringer i... Hvorfor lage så du kan justere uten å ta av? Er mere jobb og det er ikke noe en skrur på hver dag, like greit å ha det sånn som IPD staga er mener jeg. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Eller lage et justerbart et m uniballs... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 For meg er det ikke mye jobb.. men så er jeg verktøymaker da.. Så skulle jeg hatt stag som var justerbart så hadde det vært justerbart "in situ"... Men smaken er som baken... :) Staget er jo egentlig billig da.. Men er en blakk og har litt tid til overs og ikke skal skifte foringer så er det jo en mulighet det jeg har skrevet.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.