Aron88 Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hey. Har på GTIen min et simons effektanlegg, som jeg vil sette på min andre 1.8... på understellet, vil det ha like perfekt passform med svinger og alt mulig som det er på GTIen eller vil noe komme i veien? Aner ikke hvordan det ser ut under i forhold til en vanlig 1.8 skjønner dere :P takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 http://www.simons.se/Katalog/VW/VW_Golf_2_8V_Avgassystem_Simons_Exhaust.htm Ser ut som det i utgangspunktet ikke skal passe.. Men om du er interessert har jeg et komplett simons effektanlegg for golf 1.6/1.8 på bilen som jeg vil bli kvitt. Skal ha på originalt igjen :) Kan få med KN-filter om det er interessant, send PM isåfall, det gjelder også dere andre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 trur det ikkje er noko forskjell på gti og 1.8 motoren. trur forskjellen ligger i dim på røra på eksosen. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 golf er golf! riktignok vil eksos-dim bli feil! men passer som det andre! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 har det noen påvirkning at eksos dimen er feil? =S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Vet ikke helt hva som menes med feil eksosdim, men sånn generelt jo grovere rørene er, jo mer lyd blir det :P Om det er positivt eller ikke får bli opp til den enkelte :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 nei, skjønte ikke 100% det selv så derfor jeg spør.. =P Mente at røra/pottene er større i forhold til hva som skal sitte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg