volvoticc Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 lurer bare på hva dere mener om den nye kjøp og salg "sida" på bilforumet? etter min mening så hva det mye mer aktivitet når det var slik som det var ? noen enige eller ueninge?????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 må si meg enog i at det var mye greiere før ja. er jo bare blitt rot nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Kjøp og salgs del under kvart merke hadde vert det beste og mest oversiktlige! Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 likte kjøp og salg bedre før ja.. men jeg tror dette har vært oppe før.. Det blir ingen forandring:( Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 enig! å at de ikke kunne gjøre som MANGE mente å ha eget forum på hvert, bilmerke. å eventuelt et slik som nå for div/stereo/bildeler/+++ er jævlig irriterende å prøve å finne feks en 5tr mellomaksling til 240 (som jeg leter etter. hint..) å lete blandt ford skjermer og mazda 626 girkasser osv osv, men er vell ikke noen vits å diskutere dette, da moderatorene tydeligvis ikke bryr seg uansett. kjøp/selg skulle stått på topp når man går inn på volvo forumer, altså over 200 serien, 700 serien og alt det dær Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Helt enig i hva dere sier...Den nye kjøp/salg siden er noe forbanna rot.Var MYYYYE bedre før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Blir litt forvirret ja, var lettere og gå igjennom alt og titte før, nå blir det bare til att jeg søker volvo, skulle hatt en kjøp og salg pr bilmerke, det hadde vært flott, men vi får vel nøye oss med det vi får! Bedre enn ingenting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 syns det er jævlig bra nå jeg men Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 er jævlig irriterende å prøve å finne feks en 5tr mellomaksling til 240 nå blir det bare til att jeg søker volvo Jeg tror det har blitt nevnt et sted eller to en gang eller tre før på bilforumet, men hvordan går dere frem når dere søker etter biler og deler på autodb, blocket, finn og nettet forøvrig? Jeg bare spør. PS! Bare for å kontrollsjekke tok jeg et kjapt søk på 'mellomaksel volvo' og fant denne annonsen.Prøvde med litt ulike ord som f.eks aksling uten bedre treff enn det. Da blir det http://www.blocket.se neste. Større sjanse for at noen har det der.. PPS! Er meget mulig jeg snart legger ut en mellomaksel til 240 med M47 kasse i kjøp&salg forumet. Men det burde jeg vel ikke si her, for Skody kjører vel ikke Volvo? :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 er det snø i norge om vinteren ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg