Awex Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Dette er et kjent og kjært fenomen, det er et spørsmål som blir stilt på de fleste off-topic forum på omtrent alle forum i hele verden, men såvidt jeg vet så har ingen gjort det her...før nå :) Derfor så spør jeg ganske enkelt: Hva jobber du med? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Selv jobber jeg som servicetekniker på data/elektronikk i et firma som selger komplette løsninger innen software/veiesystemer/logistikk til fiskebransjen. Mye reising langs kysten med andre ord. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Mobil telefon teknikker på meg... Nokia, Ericsson, Nec, Alcatel og Panasonic... Jobber for EMTS på furuset. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 går på skole men jobber en del på et data/tv lager.. kjedelig jobb men det er digg med rabatter på utstyr ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Går i læra som bilmekaniker på møller lørenskog! er veldig flink! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 jeg er utdannet kystskipper, men jeg jobber for tiden på ett fiskebruk!!! :( deviasjon, og sierra tango alfa indigo november (stain) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Jobber nu som bilmekaniker på as chricobil. (opel verksted) Jobbet 5 år som lastebil mekaniker på volvo før det. Har også fagbrev som motormekaniker:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Snart ferdig elektriker her... Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Siste år på skole starter til høsten. Da er jeg en av 4 i Akershus (hele østlandet egentlig, eneste skole med liknende linje er i trondheim) som skal prøve ut Bil-Elektronikk som ny linje. Så neste år igjen er det ut i læra. Så i fremtiden når bilen din ikke funker helt fordi det er noe feil på ECU kanskje du havner hoss meg, enten eller så lurer verkstedet deg til å bestille en ny til en uhyggelig sum penger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Elektriker her! Mest datanettverk for tiden.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Elektrolyse opperatør hær (Koker Aluminium) :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Er bilmekaniker,Mercedes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Jobber som saksbehandler i et "skadeoppgjørs-selskap"/meglerfirma (forsikring), altså et firma som bla. har i oppdrag å behandle forsikringskrav for forsikringsselskapene. mellomledd mellom kunden og selskapet på en måte. Driver så smått med litt IT innen samme firma når det er lite å gjøre. Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Jobber som saksbehandler i et "skadeoppgjørs-selskap"/meglerfirma (forsikring), altså et firma som bla. har i oppdrag å behandle forsikringskrav for forsikringsselskapene. mellomledd mellom kunden og selskapet på en måte. Driver så smått med litt IT innen samme firma når det er lite å gjøre. Mvh Marius Å du er en sånn en du ja.. forsikring du da ja.. jaha.. :D :D :D kødda seff! ;) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Jobber som mekanikar/maskinist på et fiske mottak i rogaland...... :D kanskje vi bruker dine vekter Awex ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg