ØysteinSlåke Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Originally posted by Code-Man Elektrolyse opperatør hær (Koker Aluminium) :) Samme her! Elektrolyse operatør eg og ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Gigolo!!!! Neida, jobber som maskinassistent på Svalbard. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Originally posted by pepa Jobber som mekanikar/maskinist på et fiske mottak i rogaland...... :D kanskje vi bruker dine vekter Awex ! Hva heter firmaet da? Skal ikke se bort fra det. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Originally posted by ola Å du er en sånn en du ja.. forsikring du da ja.. jaha.. :D :D :D kødda seff! ;) Hehe :) Er ikke like populær hos alle, for å si det sånn. Jeg har fått drapstrusler et par ganger, men de beste truslene må være: Kunden: "Jeg kjenner en som jobber på Grønland politikammer, han skal komme og arrestere deg!" Jeg: "Skal jeg bli arrestert fordi ditt forsikringskrav ikke er dekningsmessig?" Kunden: ".......ee JA!" *klikk* en annen en: "Jeg skal komme og brenne ned kontorene deres!" Jeg: "Kom igjen, mursteinsbygg brenner ikke så lett..." Noe av min hverdag :D Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Systemutvikler... Utvikler programpakker for sykehus og laboratorier. Savner dått-kom tiden ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Jobber som Tekniker hos et kopi/data firma. Reiser rundt i Oslo og løser problemer for kunder. Det seg vere problemer med data, printing, kopiering osv... Jobbet som Montør i mekanisk industri når jeg bodde hjemme i Ålesund. Tok til vett og flyttet. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Elektrolyse opperatør (koker aluminiume jeg også) Fagbrev i Proses kjemi og har 2 år på mekaniske (elektromekaniske) Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Jobber som systemutvikler i et lite firma som jeg selv og to til eier. HiiP: er eclipsen din rød? Var på emts på tirsdag eller onsdag, t68 --> t68i. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Originally posted by Orb.Net Jobber som systemutvikler i et lite firma som jeg selv og to til eier. HiiP: er eclipsen din rød? Var på emts på tirsdag eller onsdag, t68 --> t68i. .Net Ja den er rød... :) Sikkert jeg som har sett på telefonen din oxo da... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Det kan tenkes, fikk vite at den kræsja på første brenning, er det vanlig?? :D Fin bil, så veldig mange av den i tyskland faktisk. Er det mange på forumet her med t68 tro? .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 jaggu så mye "elfag" d var her da.. Har selv vært student fram til nå (og kanskje litt til virker det som) .. tittelen er diplomøkonom... som jobb.. tja.. kjører pizza og serverer litt øl.. Må vel begynne å søke "ordentlig" jobb snart men.. *skremmende tanke* Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Er ikke PizzaBoy et mere passende nick da? :D .Net, som alltid leverer seat pizza Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Holdt på å bli det en gang i tiden ja ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Originally posted by Orb.Net Det kan tenkes, fikk vite at den kræsja på første brenning, er det vanlig?? :D Fin bil, så veldig mange av den i tyskland faktisk. Er det mange på forumet her med t68 tro? .Net Takk. Bilen min kom fra tyskland i fjor sommer, sto mellom den og en svart tranzam. Ble Eclipsen gitt... Den andre hadde løs motor og gir kasse... Kræsja... Det hender. Virker den bra? Bruker T68 selv, lettere modda. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Dette blir litt off topic men: Bruker du bilforumet.net logoen?? Eller har du en eclipse på? Den ligger på http://www.loogo.no under "brands" tror jeg. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg