Gå til innhold

Hva jobber du med?

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

Originally posted by Orb.Net

Dette blir litt off topic men:

Bruker du bilforumet.net logoen?? Eller har du en eclipse på?

Den ligger på http://www.loogo.no under "brands" tror jeg.

.Net

Bilforumet.net logo har jeg ikke.., (strax) Har NOS logo.

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har jobb som aluminiumskonstruktør, d.v.s kombinasjon av platearbeider og sveiser med alu. Lager trapper, stiger og platformer til offshoreindustrien. Er for tiden langtidssykemeldt og under rehabilitering etter trafikkulykke, og har fått beskjed om at jeg ikke kan fortsette med mitt gamle arbeid, med det blir derimot omskolering på meg til nyåret, satser på noe innen grafisk design, gjerne typ bildekor o.l

I mellomtiden putler jeg på med bilprosjektet mitt, holder for tiden på med å lage forsterker-rack i carbonfiber :) greit å ha noe å fordrive dagene med...

Haakon O.

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får henge meg med på denne...

Jeg er fortiden student, noe jeg har vært de siste 6.5år siden allmen videregående. Jeg har gått 3 år med høgskole Ingeniør "allmen maskin" ved Høgskolen i Oslo, for så bygge på med 2.5år i Trondheim ved NTNU for å bli Sivil Ingeniør innen maskin konstruktsjon/produkt utvikling og til slutt så avsluttes en lange student tilværelse senere i år her i England, med en et år Master of Science studie innen "Motorsport Engineering and Management"......

Jobb kommer vel.....

:)

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Takk. Bilen min kom fra tyskland i fjor sommer, sto mellom den og en svart tranzam. Ble Eclipsen gitt... Den andre hadde løs motor og gir kasse...

Kræsja... Det hender. Virker den bra? Bruker T68 selv, lettere modda.

jeg oxo.... lettere moda ! (Takk HiiP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt Multi kar jeg da...

Er utdannet bilmekaniker, jobbet på steder som Opel, Toyota og Subaru...

Så de to siste årene har jeg loffa rundt på itakadamiet og nå tror jeg at jeg kan alt... *ler*

Ellers, så har jeg vært med no kompiser her og der og gjort alt ifra å tømme en ute dass til å plante ei bombe *lol*

Men bilmekker var jeg i utgangpungtet ja, og hadde data-mekken på hobby basis på si... (samt hi-fi utstur og forsøk på å bro-koble en brødrister)

Lurer på om jeg skal gå ett år på tømmrern jeg .. *lol*

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Air-63: Kan bli litt veel mye bil hvis du skrur på dagtid og skal skru når du kommer hjem å.... Bare ett lite tips fra en som går skikkelig lei avogtil:eek: ....

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som produksjons-arbeider i en bedrift som selger og raffinerer fiskeoljer av alle slag.Har jobbet der i snart 2 år og trives veldig godt med det jeg gjør.Hvis noen vil ha litt tran eller omega3 olje så skaffer jeg det veldig billig :D :D :D :D :D

http://www.blt.no

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som sjåfør innen bilglass, dvs flyr rundt og leverer glass til kundene våre...

Er utdannet til regnskap, men det var så fryktelig kjedelig å sitte på kontor så jeg begynte som sjåfør isteden.

Eneste negative(positive) er at jeg ikke orker å kjøre så mye bil på fritiden lenger...

"Ting tar tid, lang tid...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider