Gå til innhold

Hva jobber du med?

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er 18 år. Går ut videregående allmen faglig linje innen økonomi.. etter det skal jeg i førstegangstjenesten..

så tenkte jeg på evt å jobbe et år på butikk eller gå rett på studier.

de studiene vil være 3 år dataingeniør også bygge videre med 2 år med sivil ingeniør.

dette trur jeg at jeg vil tjene en del gode penger på når jeg er ferdig med det..

Nå for tiden har jeg deltids jobb på en lokal Rimi butikk.. og tjener 4000 i mnd.. så så mye penger til bil blir det ikke, men litt blir det av og til, mamma ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaaaaaa.....

... jobbe..!?!?!? Hva er det?!?!!?

Jeg har vært hjemme 6 mnd og skal være hjemme i 6 til.. får full lønn... ødelagt jeg vettu!!

Før det, var jeg it-konsulent og selger i 3 år.. kjipt yrke.. kan jo alt med data jeg da.. er et levende geni :D

Men, skal vel jobbe igjen snart.. må ha no fysisk tror jeg.. datayrket suger big time!! (isåfall det jeg drev med..)

*Takker og bukker for applausen!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hive meg på her

Jobbet tidligere som mekaniker men nå jobber jeg som prosessteknikker i nordsjøen og har vært alt for lenge i kontrollrommet (blir feit og lat)så nå blir det Egersund og ukependling for å være med på et nytt byggeprosjekt til vi skal ut i havet på vår parten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært uten jobb en stund nå. Jobbet i Telehor.... eh.... Telenor tidligere. På internett support.

Nå ser det ut til at jeg muligens få meg jobb som montør av bilstereo, alarm, handfree, bilvarme. Blir sikkert stilig det.

Få dille med det jeg alltid har likt. :cool:

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vært der på utplassering i vår, er det ikke en form for akkord der a?

Kan vel ikke lønne seg å sitte på bilforumet da:)

Tore

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

Har vært uten jobb en stund nå. Jobbet i Telehor.... eh.... Telenor tidligere. På internett support.

Nå ser det ut til at jeg muligens få meg jobb som montør av bilstereo, alarm, handfree, bilvarme. Blir sikkert stilig det.

Få dille med det jeg alltid har likt. :cool:

Da var jobben min. Fikk beskjed i dag at jeg kan begynne på mandag. Fint å komme i arbeid etter 6 måneder med hodet bankende i veggen.banghead.gif

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk2 mann

jobber på REMA lageret på langhus sammen med denimblåTT.....

han påsto at det jobba en del rart der og på den "lista" rager han høyt..... :)

Hehe... Jeg vil nå si at på LANGHUS jobber det veldig mye rart... Jeg jobber delvis på et lager, på Langhus...

Kanskje jeg skal begyne på REMA jeg også.. Som sjåfør da...

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fyrsten

Hehe... Jeg vil nå si at på LANGHUS jobber det veldig mye rart... Jeg jobber delvis på et lager, på Langhus...

Kanskje jeg skal begyne på REMA jeg også.. Som sjåfør da...

Alle gærningene samles på REMA vettu :D hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider