Ja__9 Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 men jeg kunne tenkt meg noe med bedre grafikk. babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 rigs of road hva er det forno?? :) Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garshol Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 men jeg kunne tenkt meg noe med bedre grafikk. babyhmm? Du kan jo altids prøve racer på http://www.racer.nl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 får opp en feilmelding når jeg skal starte racer... Det står følgende: Programmet kan ikke starte fordi fmodex.dll ikke finnes. det probemet kan la seg løse ved og installere programmet på nytt. Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 går det ann og få flere biler til dette spillet Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 jeg har fått inn en 1979 Ford Taunus 1,6L og 1979 Ford Taunus 1,6L stv. prøvde og få inn lexus IS 300 og Honda S2000 men de funker ikke pga at jeg trenger en nyere verson av spillet som jeg mangler en .dll fil for å starte Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 jeg har fått inn en 1979 Ford Taunus 1,6L og 1979 Ford Taunus 1,6L stv. prøvde og få inn lexus IS 300 og Honda S2000 men de funker ikke pga at jeg trenger en nyere verson av spillet som jeg mangler en .dll fil for å starte har du veldig gammel verson? s2000 og flere andre biler, er lagd for gamle versonen, sikker på at du ikke har nye? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra_Turbo Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 18 Wheels of steel er bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hard truck 1/2 18 wheels of steel Across america 18wheels of steel HAULIN 18 wheels of steel Pedal to the metal 18 wheels of steel Convoy Noen bilder fra HAULIN. siste spillet! dette er jævli kule spill som er tidkrevende og faktisk HAR mening! har du bra pc med sterk grafikkkort så er dette gull Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Dette er btw ekte som fan.. Vanskelig å.. Overholde kjøre og hviletids bestemelser, pauser/soving, jobb og oppdrag som faktisk tar flere timer å gjennomføre grafikk lyder som ekte omtrent. jævli morro om du har interesse, ikke minst TID! Mye bøter og skader på last og slikt. ekte som F Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefl0 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 sugekopp... 18 wheels of steel har jeg spilt mye gjennom tiden. sinsykt morsomt. også tar det lang tid da. man må ha god tid vis man skal begynne å spille det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 har prøvd 18WoS før...kjempebra grafikk(ps: har ikke krasjet en eneste gang)...men har bare prøv demo som varte bare i 30min... prøvde og kjøre laangt uten og stoppe, men måtte stoppe til slutt! skulle ønske jeg hadde fullverson! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hvilken bil er sterkest her? Har kjøpt en del biler nå, men kommer ikke over 610hk og 120km/t. Er dette maks på dette spillet? (har en del folk som kjører for meg, så jeg cruiser bare rundt og tester biler og gjør småjobber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg