HusebyRS Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Har hørt mye fra om tilbake om at man med xbox 360 Live Silver abonoment kan spille med andre i helgene. Siterer fra bruksannvisningen til xbox 360en: "Med sølvmedlemskap på Xbox Live får du gratis gullmedlemskap i helgene, og du kan bruke Xbox Live Game with Fame og Xbox Live Prime Time" Jeg har nå bare silver abonoment, og får ikke til å spille med andre på xbox live i helgene... Har TDU, men det står at jeg er offline, men jeg har fortsatt tilgang på Markedplace:( Er det noen instillinger jeg må endre? Kan noen bekrefte at dette funker, og at det ikke bare er "noe de har hørt"? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Du skal ha tilgang til Xbox Live Marketplace 24/7, men skal bare kunne spille spill online i helgene, ettersom jeg har skjønt. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Du skal ha tilgang til Xbox Live Marketplace 24/7, men skal bare kunne spille spill online i helgene, ettersom jeg har skjønt. Det har jeg også hørt, men det går ikke ann å spille i helgene...eller rettere sagt: JEG får det ikke til Noen som kan hjelpe? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Etter å ha lett en god stund på nettet fant jeg blandt annet dette på teamxbox.com: "7. I heard that the Xbox Live Silver service will allow me to play multiplayer games online on weekends. Is that true? Yes and No. It is not true that Xbox Live Silver users will be able to play multiplayer games like Xbox Live Gold members every weekend. However, Microsoft plans to allow Silver users to play multiplayer games online on special weekends similar to when HBO has free programming weekends." Men dette er fra 25 aug. 2005, altså nærmere et og et halv år siden...tror dere kanskje ikke at det har endret seg på denne tiden? Siden det tross alt stod at man kunne spille i helgene i bruksanvisingen til xbox 360en min som jeg kjøpte februar i år (2007).. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg