XTwisted Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Nå har jeg skaffet meg 1 x rwd Galant som jeg planlegger å bygge driftebil av.motoren som sto i er i det minste laget.så jeg planlegger å montere i en galant turbo motor med datasprut.så det skulle få bakenden ut på kjærra:D planer: montere i en galant turbo motor(4g63T) datasprut !!!NY TURBO!!!noen som har en til salgs så si ifra!! Diverse oppgradert innmat i motoren senking/avstiving.(fikk sånn ferge følelse av å kjøre den) holdbart drivverk med tiden Bilder kommer forhåpentlivis ikveld en gang!!! Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 skal bli morro å se hva dette blir til slutt :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Fett, skal følge med her xtwisted :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 dætta kan bli rått!:D noen bilder? åssn galant modell er det? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 her er noen bilder av hvor langt jeg er kommet med prosjektet!!! Stripping av interiør stripping av interiør donor bilen!! hadde et lite uhell i vinter.:P Donor motoren:D Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 dætta kan bli rått!:D noen bilder? åssn galant modell er det? det er en 1985 det og!! gleder meg til å dra breisladder med denne:D.blir rått:D:D:D Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Bilen jeg skal rigge som driftebil denne motoren skal UT!!!! Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 HAHA, vi hadde nesten lik bare i stasjonsvogn for 10 år siden.. fyttidæven for en bil..:P Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 MOTOR: demontering av turbomotoren planing og porting av toppen overhaling av topp+ny kam overhaling av motor+nye råder og stempel(noen som har ei veiv liggende?(eller vet om hvilken veiver som passer i blokka?min har ei ripe på sylinder 1.lageret var ganske herpa(bilder snart!!) tilpassing av multipoint innsuget tilpassing av olje/kjøling slanger til turboen ombygging av kjøling til motoren! modifisering av intercooler og oljekjøler CHASSIS: halvbur 25l bensintank senking og avstivning av kaross!!!!!!!! DRIVVERK: ingen planer foreløbig.skal kjøre sønder å sammen det jeg har nå!! mer bilder av demonterings delen kommer! Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Kult Prosjekt! ;P Blir det skilter eller bare banebil ? Lykke til! : D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 tøft prosjekt! blir bra dette, så stå på...:) Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 blir ikke noen skilter med det første! tror ikke det blir skilter i hele tatt.sånn som jeg tenker å bygge den så tror jeg den blir litt for "ulovlig" å ha på veien! Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Tøft! En sånn hadde vi fram til jeg var ca 9 år. En skikkelig dieselmaskin på 2,3 med ettermontert servo som eneste modifikasjon! Lærte å kjøre i den :) Du må bare pøse på med bilder og sladde noe jævlig når den tid kommer :) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Dette ser vi fram til Kim. ;) Må vel komme meg en tur oppover snarlig. ;) Får håpe den blir litt mer pålitelig en gamlelanten. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 trur eg og:D:D. får kansje na dela tel motorn imarra!da bi d montering av motorn Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg