Gå til innhold

Spørsmål ang AAZ motorer

Ranger emnet

VW G3 TDK

Anbefalte innlegg

Er en 1Z motor som er ombygd sånn at den passer i min bil:D 9500 norske kroner fra sverige med frakt.. Jepp skal vest være en mye bedre motor.

Hva slags motor sitter denne i orginalt? Er det orginalt TDI, som er bygget om til TDK? Vet du hva som er gjort for og bygge den om? Gi meg gjerne litt info.:)

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Updates på byttingen når du starter =D MED bilder ;D Jeg startet på min kl 11 idag/igår ;D lager egen tråd om ønskelig...eneste problemet er at jeg må få løftet ut motoren :S skar seg med de jeg skulle låne elefantjekk av =(

NOEN SOM KAN ÅRNE ELEFANTJEKK? 200SPENN FOR Å LÅNE DEN 28.MAI ISÅFALL!!! I nærheten av oslo helst

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet enda ikke hva som er gjort med den. Jepp er en orginal TDI 90HK som er bygget om til TDK, slik at den skal passe. Skal under søke den når jeg får den, sannsynligvis om få dager så skal dere få høre. Skal fikse bilder også:D Han selgern som jeg kjøpte den hos sa han hadde solgt rundt 50 av disse motorene og responsen tilbake var at det var en mye bedre motor, og også litt effektøkning.

- Audi 90 2.3

- Golf 3 1.9 TDK(X)

- Volvo 244 1.9 DL(X)

- Volvo 240 2.3 GLE(X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut bilder fra mitt arbeid jeg like godt :P er jo i nærheten av samme greiene=)

Godt å ha egen garasje og littegrann hjelp =)Jer etter påbegynt arbeid i form av å koble fra slanger og ledninger...

demo1.JPG

Alt av slanger og ledninger frakoblet ca...

demo2.JPG

Drivaksler og=)

driv.JPG

Fronten måtte av pga ABS greiene, AC slanger og pumpa + endel annet tull som blokkerte =(

demo4.JPG

Men motoren kom ut :D

demo5.JPG

Nå vaskes hulerommet(motorrommet) og det meste er satt over på nye motoren og skal slenges inn i løpet av uken =)

Om noen er flinke til å sveise og gjør det for en billig penge i oslo området så trenger golfen ett sett nye kanaler før EU =S ta kontakt om du kan sånt...

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider