nazComm Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 hei, har tenkt å kjøre forsterker til suben min. men i mellomtiden så tenkte eg kanskje at eg bare kunne brokoble 2 av utgangene så får eg jo litt effekt til å klare å drive faenskapet.. subben er på 400W rms men det spiller ingen rolle her.. Kan eg brokoble bak utgangene på hovedenheten Alpine CDA-9855R ? er ute etter kjapt svar. på forhånd, takk:=) Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Har lest en tråd for evigheter siden her om at det er svæææært få, eller ingen innebygde forsterkere som er brokoblbare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 mener å ha lest det samme ja.. de fleste spillere er allerede brokoblet før utgangen, og hvis du brokobler igjen blir det for lite motstand og ting går galt.. husker ikke akkurat åssen det var, men du bør iallefall ikke prøve. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg