Polo4RS3 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Måtte ut med 13 lapper... Fleste steder skulle ha fra 15-30 lapper. Var også endel som ikke ville ta jobben p.g.a formen på dør/sidepanelene. Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firrergolf Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 det ble lekkert, gleder meg til å se det ferdig montert! Siter golf 4 stv nissan primera p11 vw boble -65 nissan primera p10 bmw 320 opel kadett e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Måtte ut med 13 lapper... Fleste steder skulle ha fra 15-30 lapper. Var også endel som ikke ville ta jobben p.g.a formen på dør/sidepanelene. var jo egentlig ikke en altfor avskrekkendes pris da, men tanke på at det muligens er veldig mye jobb! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 De setene der så meget bra ut.. Det er orginal setene som har blitt trekt om? Har dem noe internett side? Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Ja,setene ble bra de.Ble veldig fornøyd med baksetene de bygde om også. Orginal setene bak ja,foran er det kônig stoler. Her er internettsiden dems, men den er egentlig bare crappy. Enklere og ringe.. Link Her Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 huff må bare si at jeg er helt paff etter å se hvor utrolig bra bilen din er blitt asså! er garantert ingen som kan stille opp med bedre utseende messig! men lurte på hvor du har lært deg å sparkle, ble jo sykt bra ser d ut som, kan ikke ha kosta mye for lakkering dette..? setene va bare RÅ, håper å se deg på treff rundt om i landet! all creds 2 u! :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Håper du skal stille ut bilen din på Bilforumet\Emma messa..Lyst til å se poloen live Ble kjempepen!! Btw, hvor høy blir bilen når du kjører? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Håper du skal stille ut bilen din på Bilforumet\Emma messa..Lyst til å se poloen live Tror ikke bilen blir å se der, kanskje utenfor på parkeringa :) Btw, hvor høy blir bilen når du kjører? Det kan stilles som man vil, kan jo skrape bortover veien om jeg vil men lurte på hvor du har lært deg å sparkle Har lært og sparkle av en lakkerer, veldig flink...fått mye hjelp av han. Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Var sikker på at jeg møtte denne bilen forrige uke i oslo helt til at jeg så at bilen jeg møtte hadde danske skilter.... samme styling og samme lakk + noen grusomme baklamper Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 He he. Var nok ikke meg siden jeg nå har bytta til led lykter bak. Regner med at du mente lexus lykter :) Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Så bilen din i "Sarsjborg" i helga som var, bra jeg ikke kjørte selv ellers så hadde jeg vel kjørt av veien!:D Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 bra jeg ikke kjørte selv ellers så hadde jeg vel kjørt av veien He he,moro. Var en tur oppå rudskogen på lørdag og titta, parkerte langt inni skauen:) Har satt inn sånne lommer på dørene med plass til 6,5" høytalere, men problemet er at magneten på høytaleren går i døra. Så jeg får ikke skrudd fast "høytalerholderne" for det er ikke plass til magneten... Noen som har hatt lignende problem... Tror det enkleste er å fjerne plåten på døra... Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 He he,moro. Var en tur oppå rudskogen på lørdag og titta, parkerte langt inni skauen:) Har satt inn sånne lommer på dørene med plass til 6,5" høytalere, men problemet er at magneten på høytaleren går i døra. Så jeg får ikke skrudd fast "høytalerholderne" for det er ikke plass til magneten... Noen som har hatt lignende problem... Tror det enkleste er å fjerne plåten på døra... SÅpass... kjørte med Boston Pro 6.54 i min uten det problemet Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 He he,moro. Var en tur oppå rudskogen på lørdag og titta, parkerte langt inni skauen:) Greit det ellers så hadde vel bilen vært full av fingermerker når du kom tilbake:D FETT BYGG! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Mange sider på tråden din her så jeg orker ikke lese gjennom. :D Så mulig det står allerede her, men hva slags styling har du brukt? hva slags front? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg