vwgutt Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Dette må jeg si var RÅTT.. leste igjennom hele tråden nå for første gang... Konge prosjekt... denne skal bli gøy og se.. Tok du med bilen til tyskland for og montere luftsette? blir det TÜV godkjent da? Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Dette må jeg si var RÅTT.. leste igjennom hele tråden nå for første gang... Konge prosjekt... denne skal bli gøy og se..Tok du med bilen til tyskland for og montere luftsette? blir det TÜV godkjent da? Takk! Ja,tok bilen på henger. For og få det godkjent måtte jeg ned dit.. Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 ja var det jeg mente på at det måtte monteres av noen spes. firma i tyskland for og få det godkjent... synd det blir så dyrt da men det blir jo skikkelig rått.. Ser du skal bruke Standox farge på bilen din ja... blir bra det.. har 5 liter med standox exclusive line farge her jeg og som bare venter på og komme på bilen min....:D den er Kyalami Flash Gleder meg selv. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Exclusive line er sjef:D Titta på den fargen selv jeg,sinnsykt rå Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 ser du har fjernet dørhåndtakene. det er kult.. liker det.. driver med det samme selv.. men hvordan er det med godkjenning og slikt? er det lov i norge og ikke ha dørhåndtak utvendig?? veit du hvordan det er? hadde ikke du en far på biltilsynet og? han veit vel kanskje det. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 ser du har fjernet dørhåndtakene. det er kult.. liker det.. driver med det samme selv.. men hvordan er det med godkjenning og slikt? er det lov i norge og ikke ha dørhåndtak utvendig?? veit du hvordan det er? hadde ikke du en far på biltilsynet og? han veit vel kanskje det. Det er digg med cleane dører ja...Skal ikke være noe problem og få dette godkjent... Sist jeg sjekka var det ingen § som sa at dette ikke er lov..... Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Polo4RS3 Det er digg med cleane dører ja...Skal ikke være noe problem og få dette godkjent... Sist jeg sjekka var det ingen § som sa at dette ikke er lov..... burde jo være lov som bare det... hva skal grunnen være da? At brannvesnet ikke får opp døra di hvis du har kræsja ? :D Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by yellowpolo burde jo være lov som bare det... hva skal grunnen være da? At brannvesnet ikke får opp døra di hvis du har kræsja ? :D ja det er visst det det går på... Når det skjer en ulykke og noen vil hjelpe til så skal det være mulig og komme inn i bilen.. hender jo at det er noen vanlige folk som kommer til før brannvesenet da.. og da er det jo greit om dem kan gi deg første hjelp eller no i stedet for at du stryker med..... Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Man får skrive et lite skilt der håntaket skule värt da..... "jeg har tatt bort håntakten for jeg vil ikke ha din hjelp, jeg vil heller av slutte mitt liv her i bilen!!!"....eller no sånt.....:D Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 ja det er visst det det går på... Når det skjer en ulykke og noen vil hjelpe til så skal det være mulig og komme inn i bilen.. hender jo at det er noen vanlige folk som kommer til før brannvesenet da.. og da er det jo greit om dem kan gi deg første hjelp eller no i stedet for at du stryker med..... Du sier noe der, men når man tenker på brannvesnet så tar de å bruker en stor gaffel eller knuser ruta de. disse gutta er røffe :) En ting som kan være super kjipt må være hvis shave-door kit saken får kuk i komputern og ikke vil dytte ut dørene når du skrur av alarmen :P Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Jeg tenker på hvordan du skal få opp døra hvis den har frysi jeg...men dette blir muligens bare en sommerbil? Pga har jo ikke noe å dra i................. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Blir bare en sommerbil dette her.. Hmmm, liten signatur du har :) Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Jeg tenker på hvordan du skal få opp døra hvis den har frysi jeg...men dette blir muligens bare en sommerbil?Pga har jo ikke noe å dra i................. Søke Søke Søke Søke Søke Søke Søke Søke Søke. Å der ja. sorry måtte bare lete etter inlegget det var så lite i forhold til sing sombrero Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth_pia Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 så du skrev at du var ute etter en 1,8t i den?? då kan du bare stoppe det du holder på med, va noen folk i tyskland som gjorde det, endte opp med at de måtte kappe av fronten og lage en ny en! men hvis du liker sveising og å slite med godkjenning så e d bare å stå på! fett prosjekt forresten! passe på at du ikkej blir lei av å holde på då, kan bli for mye av d gode! Sikker du da? Polo er da levert med 1,8i i stasjonsvogn-utgaven.... Burde ikke være noe problem å få denne ned og på plass bare man bruker riktig 1,8T. Altså den fra A3, allerhelst med girkassa også. Veit det er litt off-topic ja...... Siter http://WWW.CRAZY-RACING.COM Polo MPI, mye morro for 6dl på mila... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Sikker du da? Polo er da levert med 1,8i i stasjonsvogn-utgaven.... Burde ikke være noe problem å få denne ned og på plass bare man bruker riktig 1,8T. Altså den fra A3, allerhelst med girkassa også. Veit det er litt off-topic ja...... Polo 6K (Variant og Sedan/Classic) er levert med 1,6 100hk og 90hk TDI (begge 827-blokker). "Dessverre" er ikke Polo 6N og 6K helt like i motorrommet. Men div. tyske tuningfirmaet leverer motorfester til ulike 1,8T-motorer (med godkjenningspapirer). Var en reportasje om dette i VW-Speed for en stund siden. Står sikkert mer om dette på http://www.vw-speed.de. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg