Polo_gti16v Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 :wave :wave :wave :wave GRATTIS:) feteste i norge JA!!Garantert! Så gamle "blueboy" for en par uker siden,HERPA...TRIST!!:( ,men ca hvor mange cm senk har du på bilda?? 120+?? "synst alle polofolk bør bøye seg i støvet for denne insatsen her,det er ikke "bare å bare" å bygge så gjennomført bil!!" grattis:D :respect :win :win :win Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hvordan herpa var den da? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det lurer jeg også på, blueboy'en var jo nice, men denne tar kaka! :respect Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 ser ju alt annet enn kjörbar ut.....hehe Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 ser ju alt annet enn kjörbar ut.....hehe air da.. :) creds! poloen ble helt syk! nice! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hvordan herpa var den da? den så oppbrukt ut,han som eigde den bryr seg lite om hvem å hvor mye tid som er lagt ned i bilen når han fyller bilen m folk,øl osv å skaffer seg sjåfør for å dra på "treff" for å ver kvalm,så ut som den ALDRI hadde vert polert,rustne skruer all over,lakkskade her å der,lukka panseret å bakluka som de sku ver en dass dør på ett gammelt utested osv puke ...knøl...menmen.... Absolutt helt nydligt arbeid Polo4RS3!! håper det blir verdt arbeidet å tiden:) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 !!!!!!respect!!!!!! Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 håper det blir verdt arbeidet å tiden Veldig morro med så god respons. Hadde aldri trodd bilen skulle bli slik den ble, når jeg begynte hadde jeg ikke noe særlig peiling på bil. Det har tatt lang tid men jeg har lært utrolig mye av dette. Tror det blir verdt all tiden jeg har brukt når jeg får begynt og bruke bilen litt :) men ca hvor mange cm senk har du på bilda?? 120+?? Er ikke 100% sikker på hvor mye den er senket på bånn,men det er nok rundt der et sted ja hvordan er kjørekomfort på airriden? Den er egentlig veldig digg og kjøre nå, ihvertfall i "midtstilling", helt oppe eller helt nede er den veldig bumpy.. :) Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 som jeg nevnte tidligere, NORGES RÅESTE!!!!!! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Forventet at den skulle bli helt rå - men nå ble jeg positivt overasket. Helt sykt!!! Må bare ikke glemme og følge opp inni bilen - og helst motorrom også nå :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Må bare ikke glemme og følge opp inni bilen - og helst motorrom også nå He he, ja skal prøve og følge opp innvendig først og fremst. Har vært i kontakt med noen salmakere, innvendig blir bilen trekt om. Skal trekke om tak,framstoler,baksete alle sidepaneler og hatthylle, kan også hende gulvteppet blir byttet ut også. Motorrom får jeg heller ta neste år ellers blir det mye på en gang tror jeg Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Bøyer meg i støvet! Rått!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Imponerende... Denne ble meget FEET så langt ja... Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Men korleis opnar du tanklokket? Bare å stikke fingeren innunder det og dra det opp Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 må være norges feteste ja... blitt bra detta :-) :wave Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg