Feenyx Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Gratulerer med ny bil :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Nå er den min, min, min!! :) Grattis med ny bil...kan jeg være så frekk å spørre hva du måtte ut med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Det blir en hemmelighet mellom meg og Polo4RS3 :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Takk for det :) Det ble ikke noe pokal på Hadeland treffet. Men det ble i Valdres 1. mai da :) Det var hyggelig det..Motorrommet er nok neppe så mye å kikke på enda..Vente til våren igjen ;) Skulle hatt oppi en 1.8T..Du tar på deg jobben eller ? ;) Må ha vært blinde de som var dommere på Hadeland da tydligvis. Hehe skulle vel ikke være noe problem å få slept nedi en 1.8T vel. Har du golfen enda da;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 krever at du slenger opp en tråd om denne bilen nå! MED BILDER:knock: alacocaina RÅ VOGN<3 Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg