Gå til innhold

Golf 2 1.6c 84 mod.Totalt forvandlet(Arbeidsbil blir jentebil)Nye bilder 7.Sep

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

Jasså, så dette lever fortsatt. Håper iallfall utsettelsen av IV-front gir dere litt tid til å tenke dere om, for lite slår det dere gjør nå. Det er Zender-kit, eller? Uansett, ingenting matcher et skikkelig bodykit til små fangere, det er for meg olcshool (det noen tenker om Golf 2 generelt, eller om 90-fangere). Godt jobba på kit-fronten!

Nei, vent, BBS er det jo :)

 

 

Eirik

 

Det er BBS jepp:win Vet du av noen bilder av en ferdig bil med slik kitt på??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke mange som legger så mye jobb i en orginal 1,6 topp.

 

-Men det ble jækli bra!

 

Nei det er sant:)Men det kommer ikke ny motor i denne med det første så vi bestemte oss for å bare overhale den i samme slengen:)

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ting gjort i en fei ser jeg. Motorn blir nok å se bra ut til å være en 8v gasser!. Spent å se om det holder med klarlakk på topp og registerdekslet:P

Baklyktene er jeg skeptisk på:oohh

 

Ja det går fort:)Litt pause i helgen pga arbeid å venting på deler men kommer sterkt tilbake på søndag eller mandag!

Ja når det gjelder klarlakken så er jeg like spent som deg...holder sikkert siden det er madammn som kjører..hehe;)

 

 

Når det gjelder baklyktene så får vi se...tengte på klarlykter rundt hele men det er ikke værre en å skifte de ut hvis de ikke blir bra:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er BBS jepp:win Vet du av noen bilder av en ferdig bil med slik kitt på??:)

 

Joda, har et par bilder lagret, slenger opp et Zender-bilde og.

Blingsa først da jeg leste i går, så litt for fort og var litt for trøtt.

Angående baklykter, tør jeg foreslå noen helt spesielle baklykter du ikke ser på noen modifiserte Golf 2 i Norge? Originale. Jeg mener, annet enn det, grå/røde (ikke Crystal Edge) og G60-lamper er det veldig lite som passer små fangere med kit. Helt seriøst. Glem Crystal Edge, glem lexuslykter, glem lykter i bilens farge (passer kun med big bumpers, dessuten for nytt). Hvis dere vil holde bilen tidsriktig, altså.

Le gjerne av at jeg foreslår originale lykter, men en utstillingsbil skal jo tross alt bringe med seg noe nytt. Jeg kan telle de modifiserte bilene i Norge med originale lykter på én hånd, altfor mange som har det samme. Skill dere ut litt!

Er ikke helt enig med et par av planene deres, men det er dritgøy at dere faktisk kjører bodykit og små fangere! Det øverste bildet er Zender, de to nederste er BBS.

 

zender.jpg

 

bbskit1.jpg

 

bbskit2.jpg

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har et par bilder lagret, slenger opp et Zender-bilde og.

Blingsa først da jeg leste i går, så litt for fort og var litt for trøtt.

Angående baklykter, tør jeg foreslå noen helt spesielle baklykter du ikke ser på noen modifiserte Golf 2 i Norge? Originale. Jeg mener, annet enn det, grå/røde (ikke Crystal Edge) og G60-lamper er det veldig lite som passer små fangere med kit. Helt seriøst. Glem Crystal Edge, glem lexuslykter, glem lykter i bilens farge (passer kun med big bumpers, dessuten for nytt). Hvis dere vil holde bilen tidsriktig, altså.

Le gjerne av at jeg foreslår originale lykter, men en utstillingsbil skal jo tross alt bringe med seg noe nytt. Jeg kan telle de modifiserte bilene i Norge med originale lykter på én hånd, altfor mange som har det samme. Skill dere ut litt!

Er ikke helt enig med et par av planene deres, men det er dritgøy at dere faktisk kjører bodykit og små fangere! Det øverste bildet er Zender, de to nederste er BBS.

 

zender.jpg

 

bbskit1.jpg

 

bbskit2.jpg

 

 

Eirik

 

Takk for bildene:)Det blir den orginale grillen foran men siden lykteglasset er sprukket på det ene så må det skiftes ut verfall.Bak er begge orginallyktene ødelagt så vi får se...det er madammen som bestemmer utseende men jeg fikk bestemme bodykittet å bygge motorn;)

Må bare si at bilen blir orginal utenom..blir ikke noen sveising for å forandre den uten om jeg har tatt bort randen som er i hjørnene under bakluken å antennehullet på framskjermen.

 

Vi venter i spennig selv hvordan bilen blir så vi får se..:)Bilen blir jo en utstillingsbil så litt "glorat" blir den nokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ta den fullt ut med de 4firkanta lyktene også?

 

Nei syns ikke det er noe særlig så får være to runde istedenfor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra prosjekt:)

skulle ønske dama mi var like engasjert

 

Takk:)

Du får bygge en bil til hun så kansje ho bi like engasjert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, her har det blitt gjort mye på kort tid, imponerende! :)

 

Det eneste jeg har å utsette på prosjektet er baklyktene, men for å være helt ærlig tror jeg du/dere kommer til å se det når de kommer på bilen at det blir litt crash.. Ellers flott innsats av begge forsåvidt :op:

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, her har det blitt gjort mye på kort tid, imponerende! :)

 

Det eneste jeg har å utsette på prosjektet er baklyktene, men for å være helt ærlig tror jeg du/dere kommer til å se det når de kommer på bilen at det blir litt crash.. Ellers flott innsats av begge forsåvidt :op:

 

Takker:)Ja vi står på..hehe

 

Ja vi får vente å se...bilen blir mørk lillametalikk så kansje det passer med klare lykter rundtom:wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilken misjon har filter på toppen? tenker på og sette på et jeg og

 

Det er for åndingen på motorn..isteden for å gå til bake på innsuget så satt vi bare et filter der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens verk:)Fikk ikke gjort så mye pga ble litt rydding å har hatt full arbeidshelg så sofan ble veldigs så go: haha :

 

Satt på toppen verfall å har bare fortsett med pussingen.Ble veldig imponert hvor lik motorlakken egentlig er Aluminiumsfarge:)

 

SSA51317.jpg

 

SSA51320.jpg

 

SSA51321.jpg

 

SSA51319.jpg

 

SSA51318.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen si meg om det er vanskelig/mye arbeid å ta ut frem å bakrute å hvordan er lurest måte?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår