ben øye Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Ligger en tråd om denne bilen som går 1 år tilbake, så sett bort ifra en oppsummering så fortsetter den nå paralelt med VACN forumet.. A6 01 Mod CSR XX Line Body Kit OZ Leonardo 20x9.5 Felger m 245x30x20 Pirelli PZero Nero Komplett PRS anlegg fra Pioneer, under bygging.. Ferrita custom eksos Pågående prosjekt: -Gjøre ferdig anlegget, skal være plass til barnevogn også.. -Få festa de siste små % av stylinga som ikke sitter som den skal.. -Solfilm (her søkes sponsor, så om noen vet om noen ta kontakt) Allerede vært på Gatebil Våler 07, 3 plass i Audi klassen.. Noen bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Sleng ut bilder :D *edit* Der funket dem ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 bilder hadde vært fint!:redxpoke Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Ny Eksos hos EksosMester Porsgrunn, Ferrita.. Tilpasning av nye diskanter fra pioneer.. Bilen ble hellakkert pg.a masse stensprut etc.. Prøvemontering av den nye fronten.. Tilpasning av festepunkter for styling.. Senkesett FK SilverlineX Valsing av hjulbuene.. For å få plass til de nye 20".. Det var noe av bildene.. Skal jobbe litt med anlegg idag, se om det kommer noe nye bilder etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Bilder av ny bilstereo kommer i løpet av uka tipper jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 bildene vises ikke her. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Uhm.. linker fra vacn forumet.. da må jeg linke fra en annen side.. fikser det imorgen.. firmafest hjemme hos meg idag.. argh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigeir Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Kanskje litt vondt i hodet i dag :) Det er bare å stå på Ben. Når det gjelder musikk i bilen så må jeg si meg fornøyd med 10"erene i bilen min, så får min del så var det riktig å bruke hjulbrønn. Siter Geir C98 Audi A8 2.5Q93 Cab 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Nå skal det ligge bilder i posten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Sweet =) Spesiell styling, men var clean med sort lakk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ca2be Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Sweet =) Spesiell styling, men var clean med sort lakk =) Enig, hadde antakeligvis ikke likt det hvis bilen var i en mer spesiell frage, men i svart: :win Siter Saab 9-3, 2002 modell 2,0t http://www.garaget.org/?car=28719 Prosjekttråd:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150759 www.speedpartsnorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Litt av en familiebil! Spesiell styling som andre her sier, men den gjorde seg i svart. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Testa faktisk barnevogna inn i bagasjerommet når mesteparten av anlegget var inne.. gikk akkurat.. ekte familiebil.. ;) Bilder kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Har sett denne på Steinkjer nå. Ble litt stutt uten 20" felgene.... Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg