Olsen_nissan Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Skurk har såvidt meg bekjent ikke lappen for øyeblikket. Trenger ikke lappen for å kjøre bil.. Trur ikke skurk hadde så strøken.. eller samme farge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Nei, det er sant - men de fleste som mister lappen holder seg vel unna veien den tiden de er uten. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Nei, det er sant - men de fleste som mister lappen holder seg vel unna veien den tiden de er uten. Det er Skurk det er snakk om her! Men tviler på at det er han. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 hmm..mener jeg har sett eier legge ut bilder av denne bilen på forumet her ett sted..eller var det bare fotografen?husker ikke=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Nei, det er sant - men de fleste som mister lappen holder seg vel unna veien den tiden de er uten. haha..!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 haha..!! Jeg tenkte i øyeblikket ikke over at det var deg det ble snakket om :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg