Jatakkbeggedeler Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Hei Har en '85 Audi 80 som jeg har lyst å få litt mer ratlook over. Noen som vet om noen tøfft 14"/15" felger som kan passe? Andre tips om hvordan jeg kan få den rette looken? (så billige ting som mulig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 supersport gewinde, og noen gromme 15" fra Schmidt... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 supersport gewinde, og noen gromme 15" fra Schmidt... (så billige ting som mulig) .......^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 supersport gewinde, og noen gromme 15" fra Schmidt... supersport har ikke gewinde til denne bilen, det må spesiallages og koster 12000kr for dette, da må fjørbeinene sendes til tyskland... hvis du skal lage rat look av denne så er det jo bare å lakke den med feks sprayboks for så å matte ned lakken og få slipt rent noen områder så det er litt rust her og der. lykke til! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 FK har justerbart!! Billigere enn KW... Styling Tech fører disse... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 kan ikke du legge ut en link? dette er da en type 81/85 (hvis ikke eier har posta i feil forum). type 89 er litt enklere å finne senkesett til! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Synes beina hvertfall foran ser like ut på 81/85 og 89... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 fjørbeina er kun like på type 81/85. jeg har kjøpt coilovers til bilen min, dette er da coiloverbyggesett ifra statene og krever ombygging av fjørbeina. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg