volvo244 Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Utrolig fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 kule felger på den da :D husker de bilane der.. er en liten stund siden de kom er det ikke? husker ikke hva de heter men.. samma det.. hehe! får ta meg en ekstra titt rundt om i skien jeg og nå da.. se om jeg ikke klarer å se den.. meget pen var den hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamferdrops Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Chrysler 300m heter de. Kjørte sånn da jeg bodde i California. Deilige biler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 300m var det ja.. viste det var et enkelt navn.. ville bare ikke drite meg ut om jeg tok feil.. hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 så en som lignet her i Tønsberg for ca en ukes tid siden med LT skilter Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Er nok Almankaas him self som kjører den. Sønnen til han som driver Chrysler butikken på Kjørbekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Spotta denna Dodgen i Skien den hadde svenske skilter stilig bil er en Dodge Magnum Srt8:usa: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg