"Mr A." Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Nettbylldet er en fin måte å få mange treff på sia og bli blokert fort som faen:D Genial den!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Nettbylldet er en fin måte å få mange treff på sia og bli blokert fort som faen:D Er det i det heletatt ett poeng å få masse treff på siden sin? Vinner man noe hvis det er en hel hau med folk innom? Er det en konkuranse der det er om å gjøre å få masse folk innom? Aldri skjønt det der jeg. Nå forgje dagen var det en 13 år gammel gutt som hadde skrevet en "nyhet". Klikket på nyheten og den var linket rett til siden hans. Hans lille spøk for å få masse folk til siden sin? Og poenget er? Hva oppnår han med å få folk ditt? Og hvorfor faen skulle jeg hatt interesse av å se på profilen til en 13 år gammel gutt? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Hvorfor er det så forbanna spennende å diskutere med de samme menneskene flere ulike steder på nettet? Det er da vel ikke noe vits i å adde de samme gjøkskallene på både Nettby, Facebook, Blink og MSN? ;) Siden nettby har bilde, er det litt morsomt å se hvem man diskuterer med :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 for det er coolt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Er det i det heletatt ett poeng å få masse treff på siden sin? Vinner man noe hvis det er en hel hau med folk innom? Er det en konkuranse der det er om å gjøre å få masse folk innom? Aldri skjønt det der jeg. Nå forgje dagen var det en 13 år gammel gutt som hadde skrevet en "nyhet". Klikket på nyheten og den var linket rett til siden hans. Hans lille spøk for å få masse folk til siden sin? Og poenget er? Hva oppnår han med å få folk ditt? Og hvorfor faen skulle jeg hatt interesse av å se på profilen til en 13 år gammel gutt? desto fler som er innom desto fler brev,hilsninger i GB, kommentarer på bilder osv:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Devilstowe, altså min bruker her uten R. Maksgrense på 10 tegn eide meg. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 plumbo6 her :) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 unopwr her, men er forøvrig drittlei nettby :P Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 knaben90 her :P bare stikk innom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fru Nilsson Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Nizzy :pimp Siter is there a life after death? touch Hr. Nilsson and find ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 inanc her, bare å stikke innom.. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 na1ts! :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mb_racing Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 ah87 :P Siter -93 Audi 2,8 cab -05 Audi A4 Q avant S-Line (x)Mercedes 190 (x)Derbi sm x-treme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 tomandreee @nettby. haha :D Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Lin385533 ;) Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg