xGrape Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Teit spm kanskje, men hvordan vet jeg hvor mye luft jeg skal ha i dekkene mine? Det står vel noen verdier i papirene som følger med bilen, men dette gjelder vel bare de dekk som har blitt levert med bilen? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Slenger meg på dette spm. I mitt tilfelle er det snakk om 205/45 16 dekk. Tror kanskje det er en fordel å skrive inn dekkdimensjonen xGrape :blunk: Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Fyll 2.2(framme)-2.4(bak) bar hvis du har over 50 profil. Fyll 2.4 bar på alle dekkene hvis du har under 50 profil, og mer bak hvis du pleier å ha passasjerer bak. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Søkte litt på nett, fant en guide på dinside.no: Alt om lufttrykk III - DinSide Motor : Tips : Bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Jeg har fylt 3.2 bar rund baut på min, ble anbefalt det så ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 køyre med 2,5 framme og 2,4 bak. dekkstørrelsen er 205/45-16. ingen ujavn slitasje. Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg