Gå til innhold

Min 1986 Audi 100 cc

Ranger emnet

norbakken

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan ikke bruke smme kasse som quattro. Det sier seg vel nesten selv ;)C4 kasse vil jeg tro passer, da quattrokassene passer om en annen!

Emblemfrigrill finner du nok ikke nei! Kun til 200

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facelift dash'en er de bare å vippe opp med en kniv eller neglen eller slik. Er det gamle dash du har er jeg usikker på hvordan det ser ut.

Du har seff gamle typen siden det er 86 modell :P Så da har jeg ikke peiling :P

Men er du gira på "ny" girkasse? Hvor mye vil du gi? Så kan jeg muligens titte på om jeg plukker ut motor og gir av delebilen. Så kan du få kjøpe kassa.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da var juleferien over, og jeg måtte forlate "ferga".... Tok et bilde i med de fantastiske orginale vinterfelgene. Som dere ser er det ikke mye vinter å skryte av der oppe, så det får bli med dekkene...;)

n899520267_1976700_6813.jpg

n899520267_1976701_7950.jpg

Og så ble det en liten aktiv sub på meg også. Er faktisk veldig fornøyd med den, den gir det lille ekstra, trenger ikke noe som rister av nummerlysene..;) Det fine med gamle biler er at det er så enkelt å strekke ledninger, var jo nesten åpen vei helt fram!!

1986 Audi 100cc, 2.2

1986 Toyota Starlet (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ble det en liten aktiv sub på meg også. Er faktisk veldig fornøyd med den, den gir det lille ekstra, trenger ikke noe som rister av nummerlysene..;) Det fine med gamle biler er at det er så enkelt å strekke ledninger, var jo nesten åpen vei helt fram!!

Er fine å strekke kabler i disse bilene ja. God plass hele veien. Tror jeg brukte litt over 5min på å få strømkabelen min på plass.

Den er 35mm2. Alså ganske grov :P

Ellers hadde bilen din gjort seg med hvite blinklys og senk :P

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er jeg fullstendig klar over, og det kommer nok, hvertfall hvite blinkers. Men akkurat nå er det ny gearkasse som er prioritert og så får resten komme etterpå. Men er det noen som vet om blinkerne til 100-US (5000) er like som min? Lyktene er jo masse billigere på ebay...:)

1986 Audi 100cc, 2.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er jeg fullstendig klar over, og det kommer nok, hvertfall hvite blinkers. Men akkurat nå er det ny gearkasse som er prioritert og så får resten komme etterpå. Men er det noen som vet om blinkerne til 100-US (5000) er like som min? Lyktene er jo masse billigere på ebay...:)

Det vil nok ikke passe nei. Audi 5000 har 200 front.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vet det, men vet du hva prisen er på frakt/toll?? Kan kjøpe dem på Norsk Bildelsenter også, men vet ikke hvilken av de to som lønner seg...

Frakta er vel på ca 10euro, tror det var det jeg betalte da jeg kjøpte camberstag der. Så da vil dette koste ca 26Euro. Alså litt over 200Kr. Så da er det myyye billigere å handle på CAC.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler et visst press til å "senke ferga" nå, men er jo egentlig enig i det så.... hvite blinkere blir det hvertfall, forhåpentligvis til påske, senken kommer kanskje til sommeren.

Men et par spm angående senk... Jeg vil egentlig ikke ha den så veldig lav, kanskje senke 35/35, eventuelt 40/40... men hvordan blir det da med demperne?? Må/burde jeg kjøpe nye dempere, eller vil det gå greit bare jeg tar det litt med ro i begynnelsen??

Kom gjerne med innspill og ideer...:):)

1986 Audi 100cc, 2.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider