theopelking Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 heeey har en del ting som jeg skulla ha lakket,så lurer derfor om noen her lakker i trondhjem eller rundt om i sør elller nor trønderlag? betaler selføgelig eller bytter my noe bilstasj,lurer også på om noen som valser å,det har ikke noe å si om det blir evnt noen bulker etter valsing da jeg har nye skjermer som er ulakket Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 noen som vet av noen firma som valser i trondhjem eller omeng da? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders2k Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 jeg vet at det er et selskap som driver lakk/karroseri som holder til i sparbu rett nord for steinkjer. Veit ikke hva de heter, men det tror jeg du får til selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vatrax Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Sparbu ligger sør for steinkjer ;):P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 fikser lakkeriga selv tror jeg men valsing hadde vært kjekt,meen ingen firma el noe som driver med det a ? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders2k Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Sparbu ligger sør for steinkjer ;):P hehe, er litt retningsvill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg