jonny be good Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 hello... noen som vet om det er bare å sette på et T-stykke fra den gamle turbotrykk slangen? skal ha meg ny måler som viser hvor mange kilo/bar. kan jo bare forlenge den gamle slangen men grett om den gamle virker og. eller vil da verdien halveres siden jeg setter på et T-stykke? Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ET Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 går fint med t-stykke...har gjort det sjøl jeg Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Jeg satte på et T-Stykke fra orginal slagen på min bil i går og testet med 2 målere. Det fungerte helt fint, ikke noe forsinkelser, halvering av luft i noen av målerne :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Mye mer orden å ha slangen på en egen nippel fra innsuget :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Mye mer orden å bare ha én vakuumslange som går fra motor og gjennom torpedoveggen a gitt! Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 akkurat det med orden har jeg løstna problemet på så det er ikke noe problem. da fikk jeg akkurat di svarene jeg ville ha, takk :) Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Mye mer orden å bare ha én vakuumslange som går fra motor og gjennom torpedoveggen a gitt! Hvis man hadde hatt en skikkelig fordeling inni bilen, hadde det vært orden. Ikke bare et jævla plast t-stykke som ligger slengt på innsuget! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Hvis man hadde hatt en skikkelig fordeling inni bilen, hadde det vært orden.Ikke bare et jævla plast t-stykke som ligger slengt på innsuget! Er jo ikke noe poeng i å ha flere slanger inn i bilen enn man må:) Vacum er vacum, samme uansett om man bruker T stykke eller masse slanger... Om noen skulle lure Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Er jo ikke noe poeng i å ha flere slanger inn i bilen enn man må:)Vacum er vacum, samme uansett om man bruker T stykke eller masse slanger... Om noen skulle lure Stemmer, mye grommere å ha to også da, sjarm med den orginale måleren og en som faktisk viser trykket;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 jeg legger bare T-stykket mitt inne i dashbordet. så slepper jeg å legge mer enn 40cm slange :) Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 jeg legger bare T-stykket mitt inne i dashbordet. så slepper jeg å legge mer enn 40cm slange :) Smart :) da kan mann ha orginal og den nye. Det var en god ide. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 jepp:) Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 jeg legger bare T-stykket mitt inne i dashbordet. så slepper jeg å legge mer enn 40cm slange :) Er akkurat det jeg har gjort i min bil også :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Siden jeg ikke er helt inn på dette med strøm, hvor kobler dere målerene på? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Siden jeg ikke er helt inn på dette med strøm, hvor kobler dere målerene på? Jeg har koblet + ledningen på lysbryteren, og jord har jeg koblet inni dashbordet ilamme en ledning som allerede var jord :) Er bedre en å koble på egen bryter å plutselig være fri for strøm en morgen man skal start opp og har glemt å slå av bryteren kvelden før. Kan vell selfølgelig også kobles på tenningen da. Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.