Gå til innhold

Min Golf gti

Ranger emnet

gizzmo

Anbefalte innlegg

Du har ikke vudert jubileumsleppå då? den er fin å passe diskre å du vil ungå knekt fanger til alle tider ved ekstremsenking. dette har eg fått erfart sjølv på den dyre måten.hehe

- 98 Audi a6 2,5tdi

- 82 Vw Golf 1 Weber

x 96 Vw vento

x 99 TT

x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

va en fyr som hadde ett stag i elverum som han alldri hadde fått brukt pga han sente bilen i veggen før han fikk satt det på :)

hørte me autopower i kristiansand men di sko ha 3500 kr for det + frakt så då prøve eg me kw sitt fyste håbe det passe sammen med cobra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kw stage kjøpte eg av ein fyr i elverum men kan tenke meg at ast performance i bergen forhandle di. di forhandle hverfall justerbare senkesett av kw så går eg vell udifra at di skaffe det.

koste rundt 2000 kr nytt.

viss midt ikke passe kan du få det for ein rimelige penge :)

spørs om det passer overesn med cobra sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når eg kjøpte bilen følgte det kunn med 1 nøkell. eg vil ha flere å gjikk inn til fjettland å di sko pigade ha 2000 kr for å lage en ny.

noen som vett kor eg kan få tak i en sånn nøkell til en fornuftige pris `?:ratatatat fjettland

Fin bil du har fått deg!!:)

Hvis du skal ha en bestilling med flere deler ambefaler jeg tmTuning!

Welcome to TM Tuning - your connection for VW and Audi OEM and aftermarket parts

dem har sånn nøkkel du er ute etter!

har bestilt litt varer derifra og er FØRNØYD med dem!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter med å legge ut mer bilder til eg har fått senkesette på den :)

ringte garviks autospar i går å spurte kor senkesette ble av å då sa di at eg sko få det i går eller i dag. I dag eg va klar som ett egg for å henta det men neidååååå...........nå har eg venta i 14 dar på det forbanna senkesette tålmodigheten min begynne å renna ud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...