soNiXx Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Hørte noe om at ICM 2007 er avlyst? Noen som kan svare på det? og eventuelt hvorfor..? :/ dukenukem Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filipino Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 ICM er avlyst for iår ja:( Dette er bekreftet fra arrangørene og grunnlegges med at en del av de påmeldte bilene ikke hadde betalt for å stille ut. De som hadde betalt skal få igjen pengene sine snarest mulig... Jeg referer til en mail jeg fikk av en av arrangørene! Syns dette var veldig synd. Gledet meg utrolig denne helgen, men er jo forståelig for de som står med den økonomiske risken samt hele jobben med å få til et godt arrangement! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Nå hadde jeg skaffet meg fri fra jobb denne helga og, og var innstillt på treff i oslo! Er det ikke et streetmeet i oslo denne lørdagen? (På kvelden)? Eventuelt hvor samles folk på kvelden da? Er veldig klar for at noe skal skje denne dagen, da vi kommer til og dra innover til oslo for og shoppe litt, spise litt og eventuelt dra på treff.. Så om noen vet om noe som skjer, fyll opp her :):dj Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Nå hadde jeg skaffet meg fri fra jobb denne helga og, og var innstillt på treff i oslo! Er det ikke et streetmeet i oslo denne lørdagen? (På kvelden)? Eventuelt hvor samles folk på kvelden da? Er veldig klar for at noe skal skje denne dagen, da vi kommer til og dra innover til oslo for og shoppe litt, spise litt og eventuelt dra på treff.. Så om noen vet om noe som skjer, fyll opp her :):dj Hadde jo gått ann å sette istand ett streetmeet på ingerstrand eller noe. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hadde jo gått ann å sette istand ett streetmeet på ingerstrand eller noe. Da blir det Streetmeet på ingerstrand 26.mai fra 20:00 og utover natten :partyon: Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Synes det er ganske rått å kreve betaling for at folk skal få stille ut bilene sine.... Er jo bilene folk kommer for å se på.. Jeg deltar av prinsipp ikke på arrangement hvor jeg må betale for å stille ut bilen :) -J Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Synes det er ganske rått å kreve betaling for at folk skal få stille ut bilene sine....Er jo bilene folk kommer for å se på.. Jeg deltar av prinsipp ikke på arrangement hvor jeg må betale for å stille ut bilen :) -J Helt enig, men vil ikke si at ICM er et treff for ola nordmann, blir mer et show for å fiske etter sponsorer evt. kunder. ICM blir jo arrangert dead-center av Oslo, med mange tusen forbipasserende i timen, og de fleste som stiller ut bilene sine er bedrifter med prosjektbiler med masse reklame på, eller folk som har fått spons og må stille ut bilen for å fullføre spons kontrakta. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostsformann Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hvis det er noen som vil stille ut er et treff i holmestrand den 23 da Ghostsbilklubb - Hjem offshore styret: har sagt: stylings biler / banebiler får stille ut send meg ett bilde av bilen.. daniel@ghostextreme.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg