Papi. Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Eg har behov for solfilm som eg kan varme opp og strekkje, men veit ikkje kvar eg kan skaffe dette på nett. Vennligst link til butikkar både her i Noreg og norden skandinavia elles, er særskilt på jakt etter mørkegrønn, strekkbar solfilm. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 MÅ det være en nettbutikk? nærmaste bilglassverksted kan vel ikkje være so lång vekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 MÅ det være en nettbutikk?nærmaste bilglassverksted kan vel ikkje være so lång vekke? [i beste strynedialekt]Nei, måkje vere frå ein nettbutikk, men du veit jo korleis d e i stryn og honndalen, e'kje så mykje å hente heromkring. Men ska' prøve på Eid og slikt, men eg ha mine tvil om at d e nåke der heller.[/i beste strynedialekt] Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg