Taggen Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Romerike Gatebil arrangerer Autoslalom på Gardermoen Fredag 22.juni kl 17:30 Inngang for tilskuere: Gratis Pris: Klubbmedlemmer: 150 kroner Ikke medlemmer: 250 kroner Bli medlem/kjørepakke: 250 kroner Alle som ønsker å være med kan kontakte Marita på: kontakt@romerike-gatebil.com Husk å skriv "Påmeldig autoslalom 22" i emnefeltet og navn, type bil og klubb! Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Banen blir sånn: Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 er vel ingen som tørr å ta en vennlig konkuranse med oss i OOmektige romerike gatebilklubb ;) jeg stiller ihvertfall hvis bilen overlever bmwccn treffet.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Man kan kjøre på prøveskilter så sant man fremviser "vognkort", og alle må selvfølgelig fremvise førerkort. :) Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Meld dere på nå, kun 2 plasser igjen :wink Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Ingen fler som skal ha det litt gøy da? Fortsatt kun 2 plasser igjen... Romerike Gatebilklubb :: Vis Temaet - Påmelding til autoslalom fredag 22. juni Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 hvor vass bil bør man ha? Blir jeg ledd ut av banen hvis jeg kommer med celicaen? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Dette er bare for gøy, still med den bilen du har! :) Siter Marita 89'Audi Coupe Quattro 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 jeg stiller med en 320i det vil si 150hk så man trenger ikke gromm bil Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hvor vass bil bør man ha? Blir jeg ledd ut av banen hvis jeg kommer med celicaen? Så lite vass som mulig :D De gangen jeg har vært med/sett på Autoslalom har det vært umulig å hamle opp med gamlingene med MINI Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 jaja da har jeg sendt mail. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Kanskje man skulle tatt seg en tur og tatt noen bilder! :) Hvor på gardermoen blir dette? På dragstripa eller på banen der? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Det er i enden av dragstripen. Siter Marita 89'Audi Coupe Quattro 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Vist det er noen som vil være med å ha det litt gøy, så må dere melde dere på.. Kun 2 plasser igjen ;) Her Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Da er det fullt. Har du likevel lyst til å kjøre, er det bare å møte opp, så får vi se om det er plass. Da vi erfarte fra sist gang at ikke alle påmeldte møtte opp. Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg