Dammed Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Fikk plass, håper jeg ikke driter med loddrett ut. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 håper det kommer noen fotografer... :D Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 samma her, spesielt hvis jeg klarer å kjøre bra nok. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Bare å møte opp for å se på åsså! Sist treff var det mye action der og det ble et knallbra treff! Vil tro og håpe på at dette blir enda bedre enn sist! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 håper det kommer noen fotografer... :D Om jeg får tid så tar jeg turen ;) Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Om jeg får tid så tar jeg turen ;) sweeet :drunk: Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Får se om det blir litt sladdings i år å da hvis noen tør! Var en viss iS Turbo som la igjen flere kilo gummi der i fjor! (ikke Morty) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 hmm hvor lenge holder dere på utover kvelden a? mulig jeg tar turen "nordover" med cammen på ryggen:P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Må gi oss 22.00 gitt ellers kunne vi holdt på til mårras! :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Etter klokka ni er det ikke lov med støy. ;) Siter Marita 89'Audi Coupe Quattro 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 er det ikke elleve? Kanskje annerledes i Oslo omegn... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 I følge avtalen med Norsk Dragrace Gardermoen, skal det ikke være støy etter klokka 21. ;) Siter Marita 89'Audi Coupe Quattro 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Vi trenger noen "frivillige" åsså! Ble litt mye på 2 stk i fjor! Så si ifra her om noen kan være med og møt opp ved betalinga og gi beskjed! Oppgavene blir som følger: Start/stopp autoslalåm (avløser for Taggen hvis han måtte ønske det),oppsetting av kjegler som velter, start/stopp hvis det er ønske og tid til drag osv... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 skal kjøre, men kan muligens bistå med kjeglene i slalomen. er jo tross alt en gammel sprinter fra tidlig 80-tallet.. hehe Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Autoslalom ikveld 22.juni er dessverre avlyst og utsatt, pga været. Vi beklager så mye at dette kom i siste liten. Ny dato for autoslalom er satt til 10. august 2007. Og vi setter opp de samme påmeldte. Det vil si at vi har en ledig plass. Er du påmeldt og ikke vil kjøre, ber vi deg om å gi beskjed om dette så fort som mulig. Med vennlig hilsen, administratorene på Romerike Gatebilklubb. http://romerike-gatebil.com/forum/index.php Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg